♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Har begynt å få sterke smerter bekken/lår. Spesielt når jeg rører på meg, feks på jobb. Der sitter jeg for det meste, men sitter jo ikke i samme stilling hele tiden, og hver gang jeg går til printeren etc halter jeg meg avgårde... Er i uke 20 nå, og har hørt det er vanlig at bekkenløsning kan begynne nå. Hadde ingen slike smerter med førstemann, så er lettere irritert over at jeg får det med nr.2... Har hørt fæle rykter om bekkenløsning, så er litt bekymret.... Vil jo ikke bli helt inmobil... Flere som har fått disse smertene? Hva gjør dere for å hindre smerte?
VinterSol+2 Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 det kan være bekkenløsning, bekkenlåsning eller isjassmerter. bekkenlåsning er det forholdsvis lett å behandle, isjassmerter innebærer at du rett og slett må legge om måten du ligger på når du sover/hviler og måten du beveger deg,men da kan det være til å leve med, og bekkenløsning må du bare leve med, men du kan gjøre smågrep der for å få det bedre også. jeg har hatt smerter helt siden begynnelsen av svangerskapet jeg, men tenkte meg en tur til kiropraktoren vår for å se om det er en låsning. håper jo det. hehe god bedring. få noen til å se på deg! er det bekkenløsning har du jo rett på fysioterapi og tilrettelegging på jobb. kan være så enkle ting som riktig stol og sånt som skal til, eller kanskje litt mer bevegelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå