Gå til innhold

Falske, ondsinnede rykter ødelegger for meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av en av mine beste venner har satt ut rykter om meg. Jeg har aldri møtt mennesket, men min venn har visst nok fortalt denne kameraten om meg da han har vært småforelsket i meg tidligere. Da har denne kameraten hans fortalt min venn og alle andre detaljert hvor billig jeg er, og hvordan han fikk lov til å fingre meg på balkongen foran alle de andre festdetalkerene. Min venn tror delvis på denne kameraten sin og det har faktisk begynt å påvirke vårt vennskap.. Jeg blir uvell av at folk er så utrolig simple og setter ut slike rykter om meg. Vet ikke hvordan jeg skal ta dette fatt :(

Måtte bare få dette ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også opplevd sånne rykter for mange år siden.

To stk som var ute etter meg, men jeg var ikke interessert i å være annet enn venner, endte opp med at de begge satte opp rykter om at hadde hatt sex med meg, og til slutt var jeg bygdas ludder.

Alle hadde vært på meg plutselig.

Mannen min er fra samme sted og det var han som fortalte meg mange av ryktene senere, i starten trodde han på de, men nå forstår han at jeg ikke har noen grunn til å lyve om det.

Sannheten er at jeg har hatt sex med tre stykker i mitt liv inkl mannen min, vil ikke kalle det et ludder.

Men rykter er mektige, ingen vits i å desperat prøve å motbevise de, bare svare at det ikke stemmer hvis noen kommer inn på det, men det tar tid for at folk glemmer sånne rykter, og ensete en kan håpe på er at noe nytt og sensasjonelt skjer i vennekretsen, slik at det blir den nye snakkisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...