Lisbeth Salander Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Er det noen av dere som har en akupunktør dere kan anbefale ? Akupunktør som kan hjelpe oss slitere. Hører fra dere og takker så mye for hjelpen:-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Du MÅ gå til Elise Raknes på akinon senter. hun er berre helt vanvittig dyktig. Hun er spesialisert innenfor barnløshet. hun er en fantastisk person, så god og dyktig. hun får orden på sykluser og det meste. Anbefaler henne virkelig. det var hun som fikk meg gravid med jenten som jeg fikk i 2006. har flyttet nå så jeg kunne ikke bruke henne
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Enig med Tryne. De anbefaler henne til og med på IVF klinikken på Haukeland. Hun kan sine saker :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 hehe, stemmer det. Det var støtt og stadig noen helsepersonell fra IVF klinikken på Haukeland som var der da jeg kom. Å så topp at hun er så herlig i tillegg til at hun er så dyktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå