Mine <3<3<3 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Lillemann på 7 uker kaster opp. Startet da han var 4 uker, og har da kastet opp 1 gang i uken.... og da mener jeg virkelig kaster opp (tømme nok magen helt). Noen andre som har/hatt det slik? Hvorfor??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Og du er sikker på at det ikke bare er sprutgulp? Tror vi har en pers på 3 meter.. Legger han på seg? Vokser greit? Få han veid for sikkerhets skyld.
Mine <3<3<3 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Hmmm, ja er temmelig sikkert på at han virkelig kaster opp. Det kommer 2-3 ladninger rett etter hverandre. Jeg er temmelig sikker på at han legger godt på seg, så lenge det ikke skjer oftere. Det jeg i utgangspunktet lurer på, er om andre har opplevd det samme, og hva det skyldes.
Trulte76 Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 min gulpet sånn at det så ut som han kastet opp og det kom mye opp. Skjedde ikke ofte, men av og til. Husker ikke hvor gammel han var da, men han er 7 mnd nå og gulper ikke noe spesielt lengre.
HegeAE Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Sprutbrekning kaller ein slik. Ta kontakt med helsestasjon. Det gjorde eg. Var på ultralyd for å sjekke om det ikkje var noko innsnevring av tarm. Alt var fint. Heldigvis (ville ikkje vert der i jula nei.) Har nok vert bort i det med mi minste. Ikkje noko sprutbrekning no, snart 4 mnd'r. Men, gulper ein del ja. Viss det skjer til kvart måltid skal ein vere obs.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Det samme skjedde med min datter en periode, men det skjedde alltid etter hun drakk melk så vi kom frem til at det var fordi hun drakk for mye melk, dermed kom det opp igjen. Kanskje det er derfor?? Ta kontakt med helsestasjonen, de har vel mer peiling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå