Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 har til støtt å stadig en dunkene puls i høyre øre som jeg kan høre. eller om det er pulsen vet jeg ikke men det dunker i hvertfall på en merkelig måte. å kommer gjerne i sammenheng med kynnere. noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Legen min sa at det var veldig vanlig å høre pulsen i ørene, og at det ikke var farlig, men jeg var ikke gravid når hun sa det. Jeg sleit med høy puls pga sykdom ellers, og etter jeg fikk medisin mot det har det blitt borte. Ta det opp på neste kontroll, og be om at de tar blodtrykk og puls, noe de sikkert gjør uansett.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 blir målt blodtrykk vær gang jeg er på kontroll. å jeg har et perfekt blodtrykk. men synes lyden er litt anderledes en en puls en puls går jo dunk dunkdunk mens i øret er bong bong bong bong litt rart forklart men
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 å det kommer å går uten noe såkaldt mønster. skikkelig ubehagelig, føles ut som noen som sprker på trommehinna mi.... æsj asså.. noen andre råd???? vær så snill
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 huff, unnskyld men jeg måtte le når det stod bong bong bong, men tror jeg vet hva du mener. Er du litt tett i nesa (noe jeg var mye når jeg var gravid) eller har vært litt forkjøla i det siste? Jeg hører pulsen min bedre i ørene når jeg er litt tett i nese/ører/hals, ja det er vanskelig å forklare, men en slags surklende/skurrende/skrapende lyd i ørene på en måte, jeg trodde særiøst at blodet hadde problemer med å komme gjennom årene slik som det hørtes ut, men det gikk over når forkjølelsen var borte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå