Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Paradise hotel selvfølgelig. Her er det samlet et forhenværende kjærestepar + ei jente som har smurt seg oppover mannen i dette forholdet - og nå kommer det inn en tidligere kompis av mannen som har vært på dama i forholdet? Er det arrangert at disse menneskene ble samlet på ett brett, eller er det slik at de kommer fra en selvopptatt gjeng hvor alle tilfeldigvis ville på TV samtidig?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Tv3 har undersøkt gjestene nøye. De har headhuntet deltagere ved å google osv. De har også gått ut på byen og speidet etter pene mennesker. Hvorvidt disse menneskene er attraktive er jo en annen sak. Jeg for min del hadde ikke tatt i noen av de, de finnes ikke pene, hverken guttene eller jentene.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Nja, de er vel gode nok. Er slettes ikke min type mennesker, men blir kanskje litt for mye av det "gode" når alle er samlet på samme plass. Hva får en hel gjeng bekjente til å utlevere segselv så kraftig på TV? Betaling? Vet de ikke bedre? HI
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Snakk om å leve livet da,det er det dem gjør..De driter vel i de som sitter å slenger dritt om de som f.eks de her inne.Det de er ute etter er jo spenning og eventyr..Ikke alle som vil leve ett A4 liv..Å hvorfor skal de menneskene som liker å ta seg bra ut bli raka ned på da??Alle kan ikke like alle,men det får da være grenser...La de få kose seg i Mexico med en gjeng lekre veltrente mennesker..Kom ikke her å si at ikke Rune er pen å se på
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Kan ikke akkuratt si at de folka i "Da da damene dro" er så mye bedre heller..Fæle mennesker!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Eventyrlystene mennsker er det,mennesker som ikke gidder å leve ett A4 liv som sagt over her..Helt enig i den..Viktig å være littegranne barnselig og lekene..De har det jo artig der nede da! Syns dei er heldige som får oppleive det de gjer!
serin@ Skrevet 16. mars 2009 #10 Skrevet 16. mars 2009 Er vel strengt tatt ulovlig å si på dib, men hadde jeg ikke hatt barn kunne jeg godt tenkt meg å vært med jeg. Fest og fjas!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #11 Skrevet 16. mars 2009 Samme her,hadde jeg vært singel å uten barn hadde jeg også gjerne blitt med i Paradis..For opplevelsen sin skyld:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #12 Skrevet 16. mars 2009 Hva det er med de?? Er det noe spseielt me de da??
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #13 Skrevet 16. mars 2009 Party party party,sommer sommer sommer,sol,sol,sol,sol,flørting flørting,sex,sex,sex!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #15 Skrevet 17. mars 2009 Det lurte jeg og på i går kveld,og kom fram til at det måtte våre en spesiell type mennesker dette her som faktisk blir headhuntet og plassert i samme program. Det må være noe med dem som tiltrekker TV3 folkene. Fysj for noen ekle folk. Hele gjengen.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #16 Skrevet 17. mars 2009 Han Rune er alt annet enn deilig!! Nei, fysj. I tillegg blir han jo bare fælere og fælere hver gang han åpner kjeften.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #18 Skrevet 17. mars 2009 Kroppen til Rune er flott, men det på toppen...usj........ Og i tillegg, han kompisen hans er jo likedan!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #19 Skrevet 17. mars 2009 ja alle som vil på Tv er selvopptatte, slik som alle andre er selvopptatte. noen mer enn andre. ikke alle er så underholdene å se på men det får jo vi seere avgjøre.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #20 Skrevet 17. mars 2009 Rune har virkelig utseende med seg..Og han er en skikkelig godgutt..Tror dere er misunnelige her jeg..Sikkert en gjeng halv feite sterkkmerke damer som sitter å sier at de er så stygge..For de er absolutt ikke stygge..Å,tror neppe dere hadde hatt sjangs til å vært med i programmet,for det er pene mennesker som blir Headhuntet..De er på ett useriøst spill,da sitter de ikke der å er blod seriøse hele gjengen vettu..Er kul gjeng det der,som lager liv å gjør noe ut av liv et sitt:P
Let's hear it for the boys! Skrevet 17. mars 2009 #21 Skrevet 17. mars 2009 Så hvis ikke jeg synes Rune er kjekk, er jeg automatisk misunnelig? Interessant teori. Hva hvis jeg ikke tenner på blonde gutter på et generelt basis? Det er heller ikke til å stikke under en stol at han ikke virker som den skarpeste kniven i skuffen. Han er helt sikkert en kjempe koselig fyr, men det er det inntrykket jeg sitter igjen med.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #22 Skrevet 17. mars 2009 Nei,ikke deg jeg siktet til,men generelt så virker de som snakker negativt om de veldig misunnelige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå