Norwegian by injection Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. mars 2009 Yohooo! Ser du diskuterer noe voldsomt her i kveld, LOL! Har du tid til meg, he he?
partyoffive Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 peek-a-boo! Ja, her går det så det user over tastaturet! he-he. jeg er en sånn 'borte bra, men hjemme best' tillhenger for de fra 0-1, og JA til kjæreste weekender og ferier uten barn når de er skolealder og oppover jeg da... Ellers gir jeg 'accomodation reccomendation's' til en som leter etter hotell v/ikea i Oslo...he-he. Morsom tråd! Og du? What's up? Nedtelling til Thailiand? Lucky Dog!
partyoffive Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 det går så det 'user' faktisk, lol! må legge meg snart...Zzz
Norwegian by injection Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2009 He he, Ja, jeg følger med og er veldig enig med deg! Men nå er jeg en liten "hypocrite" da siden vi skal på (marathon) tur....men dette hadde vi snakket om i nesten 5 år og jeg kan ikke "backe-out" nå, men jeg gruer meg allerede og vet at det blir tøft å reise bort fra M (og VogC) i 8 dager, uff uff! Jeg reiser (nesten) aldri uten ungene, jeg (og ungene) har det best tror jeg når vi er samlet som en familie... Åååå ja, Thailand, gruer meg litt til 14timer med M på fanget da, LOL! Ikke noe drømmealder nå, nei! 19mnd. og skjønner ikke en dritt, hehe! Vanskelig alder synes jeg. Har ikke lest tråden om Ikea, skal gjøre det etterpå, he he! Noe nytt med deg? Alls well?
partyoffive Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Ja, det blir nok 'hardt' - men det går vel bra. Han er vel med V&C også da eller? Da er jo fam. samlet 'sort of'. også har han hvertfall fyllt 2, og er ikke baby lenger. ja, lange flyturer med toddlere, fun - fun - fun!!! Det blir nok verdt det, men jeg husker godt alle turene 'cross the Atlantic' med toddlere....Blood, sweat, and tears! LOL. Vi gjor det samme da. neste påske, rett for V's 2 års dag, reiser vi til FL. Slipper en billett, LOL! Også blir det og lope etter han hoyre og venstre mens han suser som et olja lyn i theme parks, rundt svomme basseng og på stranden...he-he. Men det er verdt det! Thailand er jo litt lengere flytid, men... har aldri vrt i Thailand, men Malaysia, Phillipinene, Korea og Guam. F's bror + kone bodde 3 år i bangkok og vi kom oss aldri dit. nå er de i DC...bummer! Min tur m/omgangssyken her, ellers bra. og dere?
Norwegian by injection Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2009 Nå leste jeg Ikea tråden! Ler meg i hjel! A luxury weekend @ Ikea...he he! Poor girl, I could maybe understand a hotel by Millenia but, Ikea?
Norwegian by injection Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2009 Nei, er du syk nå? Stakkars deg! Nå får det være nok :-( Her drikker hele familen OJ 24/7 LOL!...Orker ikke å bli syk nå rett før turen! God bedring, jeg legger meg nå ;-) Klem
partyoffive Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 I'm forgetting that you are from 'down south', he-he. The joke is the area. Helsfyr is just not 'all that'. And Rica hotels is kind of a 'motel'...anyways. Thon has really nice hotells. he is Norway's donals Trump. Millenium mall...aaahh - I miss that mall. That was my stuming ground for years!
Norwegian by injection Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2009 Don't do motels, LOL! Natta ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå