Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Min ex svigermor har funnet ut at hun ikke skal kjøpe gave til ungene men gi penger, det er greit nok det. Her er hva som irriterer meg, ho bor i et annet land, samme gjør bf. Nå mener hun at ho skal sette opp en konto og så skal ho ha råderett over den, og mener da at alle på farsiden av slekta skal sette penger inn på den istede for at barna skal få jul og burdagsgaver. (Denne infoen går gjenom bf) Jeg sier at dete er jeg overhode ikke enig i, hadde det bare vært gave fra henne så greit men om andre skal sette inn penger så skal ikke ho ha råderett over de. Jeg mener at bf kan sette opp en konto til hvert av barna og sette slik at de er sperret til 18 års dagen , da dette kan gjøres så kan familien sette inn penger på disse kontoene om de ønsker. Bf er helt enig at det bør gjøres slik. Mens min ex svigermor roper å skriker til han i telefonen om hvor fæl jeg er og hvordan kan jeg og han ikke stole på henne.............. Grunnen til ho ville ha råderett var jo for at ho har fått for seg at jeg bare kaster penger ut av vinduet og kommer til å stjele pengene ho gir barnet. Men jeg skal liksom stole på henne med mine barns penger...... Når barnefar setter opp kontoen og den i tilegg er låst så kan jo ikke jeg ta pengene så hvorfor lage så mye bråk da, blir jo at man lurer på om ho hadde tenkt til å ta dem. Jeg har sagt fra til bf at han får snakke med slekta, gjøre dem oppmerksom på kontoen han har satt opp (for han mor setter nok opp en konto selv samme hva vi sier.) og også si at vil de heller gi gaver til barna kan de gjøre det. Og at vi ikke forventer hverken gave eller penger. Men det er kjempekoselig hvis de husker ungene og sender kort. Uff måtte bare få det ut...........................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå