Gå til innhold

Blødning/spotting


♥●•٠·˙Kari

Anbefalte innlegg

Jeg er i 7. uke nå og den siste uken har eg hatt småblødninger og bittelitt smerter. Er det normalt tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

ikkje uvanlig trur eg men eg ville ha fått det sjekka hos lege om eg var deg. Bedre å sjekke ein gong for mykje enn ein gong for lite... om ikkje anna så for å få ro i sjela :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg var i uke sju forrige uke og opplevde akkurat det samme. verden raste sammen med engang, men fikk raskt en legetime. legen sendte meg til UL og der fikk jeg spiren, eller "bønna" som vi kaller den. der banket det et lite hjerte og alt var bra. skal tilbake neste fredag bare for å sjekke. ta deg en tur til legen og be om UL, det roer deg ned veldig. jeg tror ikke det er farlig i det hele tatt, men jeg vet at det ikke er noen god følelse å gruble og lure på hva som skjer. det er godt å få en bekreftelse på at alt er bra, det er jo ikke bra for spira om du er stressa heller... Lykke til da.... klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo litt annerledes kanskje men da eg var gravid sist, fikk eg en stor blødning i uke 14, vokna av at eg trodde eg hadde tissa på meg men det var feil, det viste seg på ultralyden i uke 16, at det hadde oppstått en liten rift i morkaken da den hadde trekt seg oppover og bort fra livmoråpningen... eg hadde forliggende morkake og den lå langt nede..... men alt gikk bra, og gutten er 2 år i morgen, men eg kan love dere at eg var bekymra og verden rundt meg var ubetydelig.....

 

så en blødning kan vere ubetydelig men det er forferdeli for deg som opplever det, og om det kan vere til hjelp så har du krav på UL for å sjekke at alt er bra! om det er 1 eller 2 UL..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode og betryggende råd. Jeg skal til gyn pol i morra for å sjekke at alt er ok. Det er min første legetime. Håper blødningen gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...