♥Cherrypie♥ Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 virker helt ok ellers men var kjempevarm inatt.ikke fullt så varm idag men akkurat 38 å normal temp er 37,2. Er dette MMR'en? eller kommer reaksjonen senere? Hun er 2 år (ble litt forsinket i vaksinasjons programmet)
Norwegian by injection Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Gutten min på snart 19mnd. tok MMR'n mandag i forrige uke. Fikk 40 i feber og oppkast på torsdag (altså 3 dager etter), varte i et døgn. Jeg tror det var en reaksjon på MMR'n. God bedring...det går snart over ;-)
Ranveig R Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Kan godt tenkast at det er MMR'en ja. Hs sa til oss at reaksjonen kan komme etter 5-7 dagar og vare i inntil 5 dagar. Eldste tok MMR'en 19. desember for eit par år sidan, fekk feber/blei grinete på julafta og det varte gjennom heile jula. Bra timing ;o)
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2009 okei! Helsesøster sa rundt 12 dager til meg å det stemmer jo ikke med at hun fikk feber nå.. Men dere har nok rett, leste oxo på folkehelse siden at den kan komme så tidlig som 5 dgr før..helt sikkert mindre oxo.. Greit å vite at det er mmr og ikke enda en runde med noe sykdom fra bhg:) takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå