Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 åååh det er så vanskelig... sitter her med masse urolig heter i bena... mens vondt pirring i puppene......og luft bobblene mage......... jeg føler meg gravid... men jeg testet søndag og den var neg........ sorry måtte bare få ut litt frustrasjon hihihi
Karma! Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 hehe :-D prøve å holde oss til onsdag m å teste eller? hehe
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Jaaa jeg er med hihi er altid letter når vi er 2 hihihi.. men fy det er vanskelig..... har du noen gravid tegn hihi????
Karma! Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 jepp! mye letter når man er to! hehe masse symptomer så blir nesten overgitt hvis det ikke er nor på gang- samtidig som jeg ikke hadde en eneste grav. symp sist jeg var gravid.. hmm... bitte litt vondt i puppan spess den ene hehe hadde masse murringer par dager etter el som sluttet etter 2-3 dager men som nå er tilbake. vondt i korsryggen og stikkinger i siden og så svir det i livmor- en brennende følelse? ekstremt hissig plutselig vanvittig trett! jeg er så gira- dette må jo bare bety GRAVID!! du da- mye symp?
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2009 Jeg hadde heller ikke så mange symt sist.. men jeg hadde bobbling i magen som nå... men jeg føler meg gravid... det føles riktig hihihi.... vanskelig å forklare...... så utrolig morro.. vi får bare krysse fingrene=) hvor gammel er ditt første barn????
Karma! Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 straks 21 mnd, født i slutten av juni 07... ei jente :-D din da? det er noe med at en har det på følelsen oxo! brukte 1pp første gang, er 2 pp nå
Nathalie'i'magen Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 budeia vil ha nr 2: Hvordan kjennes disse murringene ut? Jeg hadde EL på fredag, og tror jeg kjenner noe som kan være murringer... Vet dog ikke helt hvordan det skal kjennes ut, så mulig jeg bare innbiller meg noe! Krysser fingrene for at du får positiv test på onsdag Blir spennende å høre!!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2009 Jeg har en gutt på 21 mnd=) han er født 30 mai-07=) ikke mange dagene mellom dem =))) jeg har oxo murringer som ligner mens smerter.. nare de kommer litt på siden liks,,, sitter langt nedi magen...
Karma! Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 joda disse murringene jeg hadde etter el kjentes ut som en blanding av el, mense sm og kynnere.. vondt i korssryggen og når jeg var i veldig aktivitet på jobb (sprang og bøyde meg) så kjentes livmoren ut som en appelsin- hmm jeg følte jeg kjente hele den liksom- nesten som en kynner.. hehe
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2009 Det kan jo høres ut som du er gravid??? ja??? hmm??? vi får krysse alt vi har=)) blir spennede... hvordan tester kommer du til å kjøpe??? jeg har QR her.. men har litt dårlig erfaring med den...
Karma! Skrevet 16. mars 2009 #11 Skrevet 16. mars 2009 huff er så redd tr skal komme hvert sek pga disse mense sm.. er du oppblåst heilt der nede på magen - sånn som rett før mensen kommer? teit spm men hehe.. har blitt oppblåst der i løpet a kvelden og blir alltid det når mensen kommer :-/
Karma! Skrevet 16. mars 2009 #12 Skrevet 16. mars 2009 tester med stavene fra billigetesteer.. har ikke prøvd de før... har du? QR skal vel være bra- slår kanskje ut litt seint? men hører det er mange som tester falsk pos på CB her inne hvertfall
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 16. mars 2009 ja er liksom hard nederst i magen.. kjennes ut som masse luft der nede.... litt som den apelsinen du peskriver nederst i magen..... er vanskelig å forklare, Jeg har aldri prøvd de billig testene... men har hørt de er ålreite=)))
Karma! Skrevet 16. mars 2009 #14 Skrevet 16. mars 2009 heh det er bra! da satser vi på pos test på onsdag. må hoppe i seng- jobb i morgen! snakkes! lykke til :-D
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 16. mars 2009 samme her=) god dag på jobb=) det gjør vi helt sikkerT=) Lykke til ,til deg oxo ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå