<3 Legoland <3 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Noen flere som syns det blir litt vell mye Kathrine???
Vinden blåser Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 LITT?? du kunne smurt ho utover en hel gymsal og det ville fortsatt vært for mye..... ikke personlig ment mot henne altså..regner med det er et spill,men de må jo klare å skjerpe seg litt... ser vi på et oppussingsprogram eller et kathrine-slikker-på-sitt-eget-speilbilde-program?? *riste på hodet*
<3 Legoland <3 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAA. Er SÅÅÅÅÅ ENIG!!! Av og til lurer jeg på hvorfor jeg gidder å se på på programmet!!
Alenemamma :) Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Lurer på om hun spiller dum jeg? Den stemmen går meg vertfall på nervene!!! :|
Tjohoppsannhei Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Å gud, ja, så det første gang her om dagen - jeg mener, hun GJØR jo ingenting, og er jo ikke interessant, man bare venter til hun er ferdig med å drite seg ut så man kan få se hvordan det går med oppussingen... Stakkar liten, hun har nok fått litt for mye oppmerksomhet for utseendet sitt (fra ung alder?) og nå klarer hun ikke la være å "leke kokett". Usjameg.
Mazza** Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Beklager folkens, men det er nok et spill......Kathrine er en super jente med beina godt plantet på jorda ...
Vinden blåser Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 er ingen som tviler på at det er et spill..syntes bare tv3 burde holdt seg for god til det..ødelegger hele programmet!
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 OOOORKER ikke Kathrine Sørland! Hvorfor er hun der? Jo, fordi hun ser "pen" ut.
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #9 Skrevet 17. mars 2009 Godt mulig hun egentlig er toppers, altså, men tror programmet hadde klart seg bedre hvis hun faktisk kunne ta i en malerkost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå