Mamma_til_isabella Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Vi begynte i uke 9....litt tidlig men kunne ikke styre oss!Vognen stod allerede på babyrommet i uke 12:)Men det var fordi det var salg
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Tror jeg handla første ting når jeg var 15-16 uker. Har til np(17+4) handla brukt vogn + 3 plagg
meg & to små vampyrer Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Bare handla en liten kjole enda vi. Er 22+0. Men vi har en del saker fra forrige ungen da.
VinterSol+2 Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 er lissom ikke så mye å handle.. tenkte å bytte ut vogna, og så må vi finne ut hvordan vi løser det mtp seng til både vesla og minstegutten.. om han skal få overta senga til vesla, og hun over i "storjenteseng" eller om hun ikke er helt klar for det feks.. har handla inn et lite plagg på salg, -men jeg har gjerne et lite lager av småklær og sånn liggende, som jeg handler inn når det er salg, -fordi vi er midt inne i en stim når det gjelder barnefødsler.. halve venninnegjengen er gravid, feks..
magica og lille tryll ♡ Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Begynte å handle litt etter ultralyd i uke 19. Ville gjerne vite farge først Har begynt å kikke på vogn nå (er 25 uker) og det var visst ikke noe for tidlig, for på Barnas Hus i Tønsberg hadde de opptil 16 (!) ukers leveringstid på visse vogner.
pia å jenta i magen_har født Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Heij.. Jeg kjøpte en innedress å en liten hue da jeg hadde vært på tidlig UL for å se hvor langt Jeg var på vei..var da 8+2.. så har vi nå etter rutineUL fått 2plagg fra svigerforeldrene mine i rosa:D å her for 2uker siden var Jeg på Ikeatur til sverige å kjøpte alt fra seng+ting til seng+dyne å pute til sengesett å små bamser å badebalje:p snart blir d mer klær:D
Mamma´n til lillemor Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 Vi kjøpte ett plagg i uke 5 da vi var på ferie. Hadde akkurat tatt testen dagen før vi reiste og kunne ikke dy oss. Så har jeg små-kjøpt litt underveis, ett par sokker, noen smekker osv bare for kosens skyld. Har hele tiden visst at vi kom til å arve mye klær, men jeg syntes det var så stas å gå i butikkene og se og kanskje kjøpe en liten strømpebukse o.l. Nå har vi fått et stort lass med klær som vi arver, og føler at vi ikke kan handle mer. Så jeg har kost meg med å vaske og brette og gjøre i stand i klesskapet på barnerommet. Det er fortsatt 4 mnd igjen.... Tror kanskje til og med vi må bytte litt hvis vi får mye klær til fødselen, men angrer ikke på småhandlinga mi. Må jo få kose oss litt med forberedelser når det er vår baby:-)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 17. mars 2009 #9 Skrevet 17. mars 2009 Enig med lykkelig81. Alle rundt meg sier hele tiden: nå må dere ikke kjøpe så mye da, dere får så mye i gave! Men mye av kosen er jo å gå å kikke på tøy og kjøpe noen småplagg her og der, og forestille seg en liten babykropp i plaggene Jeg syns hvertfall det er stor stas!! Så får jeg heller sitte igjen med litt overskudd av klær da
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 17. mars 2009 #10 Skrevet 17. mars 2009 er i uke 25 nå, og i stuen står det babykurv, vugge, stellebord, bilstol med base og vogn :-) så det begynner å komme seg :-) Har såå lyst å kjøpe gardiner, handduker med hette på, klær osv, men venter til 3D er over om 2 uker, slik at jeg kan kjøpe i farger. Er kjedelig med bare hvitt og beige.. :-)
Tøssa Skrevet 17. mars 2009 #11 Skrevet 17. mars 2009 Er litt over en uke siden jeg handla inn de første tingene og nå er jeg 16 +1. Har bare handla 5bodyer i forskjellige størrelser. Farmoren til den lille har handla betydlig mer da. og mye utstyr får vi brukt og det står klart, men vi henter det når vi har funnet en fin leilighet vi kan flytte vår lille familie inn i:) Tenkte ellers å ta det litt etter litt utover av det vi må kjøpe nytt, så ikke all handlinga faller på en måned økonomisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå