Bumblebeee Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Jeg vurderer å ta meg en redusert nattevaktsstilling. Ikke fordi jeg er så ekstatisk over å jobbe natt, men for å kunne slippe å ha jenta vår i barnehagen fulltid. Hva tjener du på 50% natt? Og jobber du i stat eller kommune? Hvis kommune, hvilken? (det er vel store forskjeller i lønn fra kommune til kommune) Svar gjerne på pm hvis du ikke vil legge det ut her..
temine Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Statsansatt, 50 % natt, inkl tillegg og etter skatt, nyutdanna (2 år siden, så ingen ansennitet). Jeg har utbetalt ca 15-16 000 kr. Syns det er godt å jobbe natt jeg, jobber 7-8 netter pr mnd, og får mye tid hjemme med tulla og etterhvert knerten når jeg er ferdig med permisjonen. Det eneste jeg ikke liker er å jobbe hver 3. helg. Syns mer om hver 4. Kunne egentlig tenkt meg 75 % natt, men da får jeg sånn trøbbel med anuing av døgnet og alt blir bare krøll. 50 % natt er nok, så kan jeg ta litt ekstravakter på dag/kveld om jeg føler for det. Værst av alt er at jeg må ha 100 % plass i barnehage, for jobber aldri like uker...aldri fri samme dagene.
Bumblebeee Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Tusen takk for svar. Det var faktisk litt mer enn jeg trodde, selv om det ikke akkurat er til å bli rik av Skulle nok klart å forhandle meg til like uker, da hadde vi fått halv ks også Ikke lett dette nei!
Elsker jenta si<3 Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Hadde vært glad for å bare jobbe 3. hver helg,jeg:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå