Iben guttemamma <3 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Jeg skriver en oppgave om lek, har trenger ideer til en av dem. Spørsmål: Hvilken forskjeller kan det være av valg av innhold i leken mellom barn i en kystkommune og en innlandskommune ? Hvis noen har noen synspunkter, hadde jeg satt pris på at noen vil dele det med meg.
<3 Legoland <3 Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Kan det være noen forskjell i det? Aner ikke
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Oi...det er mange ting som spiller inn der, bla lokale tilbud, om det er øy eller kyst med fjell nært. De som bor i nærheten av sjø og strand vil nok kansje bruke de områdene endel til lek og utforsking i fjæresteinene. Ungene mine har lekt og leker mye med skjell, lete etter krabber, lage sandslott, særlig sommer, men også vår og høst. Innlander har jo ofte lengre og mer snørike vintere, blir trolig litt mer skigåing og lek med snø der i hverdagene på vinteren enn i områder der det er snøfattig.
Iben guttemamma <3 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2009 Ugl@ : Her var det mange gode tips og ideer til et trøtt hode Tusen takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå