<3 Legoland <3 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 1. Hankatten min ble kastrert da han var 7 mnd, kan det være grunnen til at han er liten i str?? 2. Han har krøllhale... Er det normalt?
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 1. Tror ikke det har noe å si hvor stor katten din er og når han er kasterert..det tror jeg heller ligger i genene... 2. Har ikke sett mange katter med krøllhale, MEN jeg hadde en katt sjøl når jeg var yngre som hadde skikkelig krøll på halen...
<3 Legoland <3 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Tusen takk for svar :-) :-) Krøllhalen er bare nydelig, men har aldri sett noe sånt før...hihi.. Han er helt hvit med grønne øyne :-)
BettyBoob Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 jeg har to hannkatter de ble begge kastrert på ca samme alder som din, de er begge store, så det er nok arvelig eller rasen! krøllhale på katter er ikke normalt, men ser nok artig ut
<3 Legoland <3 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2009 Hmmm... ok. Då ligger det til slekten. HEHE Ja, ser veldig artig ut. Folk kniser litt når de ser han, men jeg syns han bare er herlig :-) Han følger etter meg når jeg går på tur, veldig koselig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå