2 juli10 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Er en alenemor, med en sønn på 1 år og 7 mnd. Har vært alene i 1,5 år. Har ok samarbeid med faren og ting er på stell. Vi koser oss og har det bare bedre og bedre. Problemet er at jeg har truffet en gutt. Jeg liker han veldig godt og vi har vært litt på og av siden i sommer. Han ville ikke ha noe forpliktelser pga brudd med x-kjæreste etter mange års forhold. Mye frem og tilbake og han ville plutselig ha et forhold her før jul. Men jeg orket ikke mer styr og lot han gå. Nå derimot har vi tatt opp kontakten og jeg er veldig forelsket i han. Han har mange av de verdiene som jeg setter pris på i livet og er en stødig fyr. Han har bare ikke tid til meg. Ingen helger og slik er det et halvt år fremover. Han sier han er glad i meg og det virker oppriktig. Jeg har sagt at jeg ikke kan ta til takke med å sove sammen en gang i uken. Jeg har veldig lyst på et forhold til denne mannen, men kan ikke se hvordan det skal gå når han aldri har tid til meg eller barnet. Det er ikke nok for meg å sove sammen og sees så lite. Synes selv at jeg er verdt mer enn det og vil kreve av han at han ofrer mer. Ønsker selvfølgelig at han skal holde på med det han liker også,men sånn jeg ser det er det uforenelig med livet mitt. Så what a girl to do? Skal jeg la han gå og ha det kjipt en stund? eller skal jeg bare la det gå videre? Jeg er jo verdt mer enn det. Og er man forelsket vil man jo gjerne være med den så mye som mulig?? Eller er jeg urimelig?
Gjest Antarctica Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Nei, nei nei. Denne mannen bryr seg ikke. Ikke på ordentlig.Du er et tidsfordriv på linje med tv: en kanal han kan zappe innom når det er litt dødtid andre steder. Ikke gjør deg selv ulykkelig med å sitte og vente på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå