Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Jeg spiste tidligere i dag en lunsjmeny på en thai-restaurant. 3-4 timer etterpå fikk jeg skikkelig diare, noe jeg fortsatt har. Føler meg også veldig kvalm, fryser og er ikke helt i form. Altså, de klassiske tegnene på matforgiftning. Ingen andre rundt meg har heller omgangssyke, så jeg tror ikke det er det det er. Jeg har også inntrykk av at ting noen ganger kan være litt så som så på denne restauranten, for jeg har tidligere sett de har skjært opp grønnsaker på et vanlig bord med duk. Vi har ikke blitt syke der før så vi har fortsatt å spise der allikevel. Og de har hatt god mat Burde jeg kontakte Mattilsynet så de kan sjekke opp stedet? Leser på nettet at man bør kontakte dem når det er snakk om matforgiftning. Hadde dere gjort det?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Jeg blir syk på den måten av blåskjell. Det kan være du er allergisk mot det du spiste.
*dum&deiLig*™ Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Du bør være rimelig sikker i din sak før du melder noen til mattilsynet. Jeg anbefaler at du går til legen og evt. får en diagnose før du gjør noe som helst. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå