Gå til innhold

kjenner plutselig mye mindre liv enn før:(


olga86

Anbefalte innlegg

Er i uke 31 og det siste døgnet har babyen vært mye roligere enn normalt. Noen som har opplevd dette? Noen forklaring på hvorfor det er sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyen min var mye roligere i helgen. Kjente bevegelser, men mindre aktivitet og roligere/mer forsiktige bevegelser. I dag har det imidlertid tatt seg opp igjen. Hadde tenkt å kontakte jordmor hvis det fortsatt var rolig, men nå virker alt normalt igjen. Mulig det kan variere litt fra dag til dag? Men ring føden og spør hvis du føler deg engstelig/usikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjente også lite liv i helgen, men nå i dag har jeg kjent ho flere ganger... tror ikke de har så mye plass inni der til å bevege seg likemye som før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje hodet allerede har festet seg. da blir det mye mindre aktivitet. Men dette er noe Jordmor kan sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min lille gutt sluttet også å sprelle så mye som han hadde gjort rundt uke 29-30, og forklaringen var rett og slett at han hadde lagt seg med hode ned, det hadde ikke festet seg men han lå denne veien så da ble det mye mindre sprell, eller bevgelsene har endret seg til å bli mere dytting og stryking inni magen til forskjell fra den tidligere "dansingen".

Jeg ble også litt skuffet med engang, men nå føler jeg nesten at han ta mere "kontakt" når han stikker beina borti der jeg holder hånden, eller legger seg slik at jeg kan stryke han over ryggen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...