Shabby Cheap Chic Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Er den å anbefale?? Trenger en ny tlf... hehe min er sliten stakkar..
Shabby Cheap Chic Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Hmm har jeg ikke hørt om.. hehe... Har sett litt på HTC tlf og de er jo fine.. må kikke på den du har nå
Hierofanten Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Ja jeg vurderte også HTC men valget falt da på Sony Ericssons Experia. Jeg liker at det er fullt tastatur på den. I tillegg har den da touch, gps, 3G osv osv. Og stor og fin skjerm. Den har nettopp kommet i norsk utgave slik at Æ,Ø og Å er lett tilgjengelig. Viktig å se etter det om man skal kjøpe den.
Vinden blåser Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 har en samsung 900 soul... er en delvis touch telefon...men angrer på kjøpet.. selve dirigeringstastene er i touch og jeg taster konsekvent feil..så skal jeg svare på en melding sender jeg ALLTID en blank melding til mottakeren først før jeg får startet å skrive...
Shabby Cheap Chic Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2009 Ja æøå er viktig for da får jeg skrivi etternavnet mitt riktig å.. haha... Hvor mye betalte dere for Experiaen da?
Shabby Cheap Chic Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2009 Har egentlig aldri likt samsung noe særlig:P
Arb.ledig husmor Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 Mannen har en Nokia 5800, ny på markedet.. Han sier han er forelska i tlf, den har musikk, kan ta film, har GPS, rett og slett fornøyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå