Gjest Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 må vel være noen som er enige med meg? (Og JA; folk gjør som de vil - men vi kan alikevel mene noe om saken- før jeg får den kommentaren tilbake..) er det ikke skremmende , dette med kroppstuklinga? Jeg husker for 10 år siden. Da tok min venninne silikon. Den gang var det WOW; silikon var et hett tema, og ikke noe man "bare gjorde" - som jeg faktisk HAR inntrykk av at det er idag. Putter her, skjærer der, kutter der, sprøyter der..Hva slags kroppsidealer er vi iferd med å gi barna våre? Puppene mine er langtifra fine.80 a-cup. Rompa kunne sikkert gitt en fettsuger litt å spise, magen kunne nok vært strammet opp. Men jeg har for pokker født barn, ammet dem likeså. jeg har en mann som elsker meg - og klarer å ha det bra:-) Ingen som kan rekke opp hånden og være enige med meg at det ertrist at verden går mot å være såpas kroppsfiksert - og at så mangte bare gir etter??
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Enig med deg laila...Synes det er helt forjævli at folk ikke kan være fornøyd memd hva de har. Tro de virkelig at ting blir så mye bedre med nye pupper liksom? Hva er det neste de misfornøyde med og må fikse? Jeg tror slike folk som tar silikon o.l. ALDRI blir fornøyd med seg selv samme hva de gjør...de burde heller bruke pengene på en psykiater og ikke til silikon...
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 hehe - neon kunne nok fått hjelp av psykiater, det skal jeg være enig med deg i.. Og det er klkart at for NOEN ER KIRURGISKE INNGREP (oi, caps..) veldig til hjelp... men en del TROR det er til hjelp, og gjør det - fordi man gir etter for skjønnhetsidealene i dagens samfunn. Stakkars jenetr som skal vokse opp i denne verdenen. Tross alt lettere å være gutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå