Jente&gutt! Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Hva skrive på søknadsskjemaet der det står: MOTIVASJON FOR STUDIET7FAGVALGET Hva er din motivasjon fr å søke på studiet ved vårt lærested EGENVURDERING Beskriv hvorfor du mener at u kan gjennomføre dette studiet Hvordan skal man skille på dette a? Hva skriver man hvor liksom? Gjelder sykepleiehøyskolen.....
Gjest ->>- Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 På det første skriver du hvorfor du vil bli sykepleier, og evt hvorfor du velger akkurat dette studiestedet. På det andre skriver du hvilken egenskaper du mener du har som gjør deg i stand til å ta en høyere utdanning selv om du mangler den formelle kompetansen som kreves.
1881 Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Motivasjon: Er intressert i og jobbe med mennesker i ulike aldre/livsituasjoner. Liker og jobbe med både gammel og ung og kanskje da spesielt ting som har med helse og gjøre. Egenvurdering: Har stor intresse for og jobbe innenfor felt som har med helse og gjøre og føler at sykepleier er noe for meg og et fag jeg jeg kan utvikle meg videre i.Har selv stor arbeidskapasitet og er ikke redd for og lære nye ting. Det ville kanskje jeg har skrevet, men har du ingen ideer selv om du virkelig vil bli sykepleier??
Jente&gutt! Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2009 Takk for hjelpen! Jo har et stort ønske om å bli det, men dess mer jeg tenkte på hva jeg skulle skrive hvor så ble det bare surr!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå