oopsidaisy:-) Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 skulle hatt mens sist i forrige uke,ingen tegn til noe tr ennå. har bare svake mensmurringer en sjelden gang.tatt to tester som da selvsagt var negative....har alltid hatt regelmessig mens,skal d plutselig bli kluss i syklusen nå da...... pokker!!!!
Marikkens andre Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Huff..ja det skjønner jeg godt. Er bestandig kjipt med negativt resultat...vent noen dager til og test på nytt...alle gode ting er 3?
oopsidaisy:-) Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 ja,d er lov å håpe:-) men tviler på at d er noe,sikkert bare kluss i syklusen. finnes ikke noen symptomer,bortsett fra litt vondt i korsryggen,pittelitt svake mensmurringer som forsvinner like for som de kommer..... er ikke mye optimist her nei:-)
Gurine og gulla Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Oj... guri malla... hehe.. var som jeg skulle ha skrevet innlegget selv. hehe....min pleier også å vere presis på 28 dager . men denne gangen er det annerledes... bare bittesmå murringer i ny og ne... igrunn ingen ting som tyder på at tanten kommer snart. men er bare ca 3 dager over enda... langt over du da?
oopsidaisy:-) Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2009 er 4 dager over i dag jeg,og fortsatt ingen ting som tyder på noe besøk her.... har du tatt test eller?
Emmj Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Åh, her er vi to i samme båt!! I morgen har det gått en uke siden IKM og jeg har heller ikke noe TR eller tegn på at den skal komme.. småe murringer av og til, og fikk i dag neg. test... Hva skjer lissm!!?
oopsidaisy:-) Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2009 godt å høre at vi er flere :-) er utrolig slitsomt når det er sånn. Hadde man i d minste fått positiv test da.......... blir gående å tenke på hva som kan være galt!!:
idamamma-00 Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 Jeg melder meg litt inn her jeg... Har bare IKM i dag da, men jeg bruker alltid å spotte noen dager før, og går aldri en dag over IKM!!! Nå har jeg hatt masse mens murring lenge, og har vært helt sikker på at nå kommer den flere ganger...., men nei. Tok blenda hvit test i dag, så håpet daaaalte kan man si.... Hvorfor??? ...også klamrer jeg meg likevel til et bittelite håp om at jeg kanskje bare tester sent... Æsj, selvpining, seigpining...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå