Marikkens andre Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Huff...nå må jeg bare klage litt. Begynner å bli lei av å ha syklus på 40dager+... er det vanlig?? Sluttet på pillen (cerazette) etter nesten 3 år 27.juli. Da jeg gikk på den hadde jeg TR ca hver 3.mnd...men nå skulle den jo ha blitt "normal",eller? Litt slitsomt å være prøver å ha en syklus som er nesten dobbelt så lang som de fleste andre... Sist TR var på besøk var fra 14-17 februar, trodde jeg hadde EL for litt over en uke siden, men så i går begynte det å murre i magen(murrer litt fortsatt innimellom) og jeg fikk EL slim...skjønner ingenting nå. Om EL var i går så er jo denne perioden på...hmm..mellom50 og 60 dager. IIK!
megogknotten Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Velkommen i klubben Det er så kjedelig at jeg ikke veit hvor jeg skal gjøre av meg til tider. Før jeg begynte på p-piller hadde jeg en syklus på ca 35-40 dager og dette var normalt sa gyn. men nå etter jeg har gått 3 år på p-piller. ( over et år siden ppille stopp nå ) så er den over 50 dager.. Og det er ikke normalt. Jeg har testet etter EL med billigstrimler siden i sommer uten et eneste utslag. Så nå har jeg krevd en ordentlig sjekk hos legen. Tok hormonprøver for noen uker siden. Som var fine. Så nå vil jeg videre for å se hva som kan være galt. Prøvd i 10 prøveperioder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå