MarsbebisogMathilde Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Har i flere dager nå, egentlig vært klar over at dette ikke kom til å gå. Har ikke hatt noen symptomer denne gangen, og jeg har nå begynt å få brunt utflod/blod på papiret, når jeg går på do så regner med at det er over for denne gang.Nå skal jeg ta meg en pause, så satser jeg på et nytt forsøk til sommeren.
Liza Leonore Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Vi hater alle "den store nedturen", for det er like trist hver gan, men du virker i alle fall ved godt mot. Har du tatt en test for å være sikker i din sak?
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Uff så leit! Men ta en test for å være helt sikker, som Liza sier. Mitt forsøk endte definitivt i dag med både negativ blodprøve og mensen. Kanskje vi to kan følge hverandre i sommer, mens alle er på ferie?
Astra71 - tvillingmor Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Veldig leit å høre, vet godt hvordan du har det akkurat nå.. Men ja, ta en test, for å være helt sikker!
Søskenhåp adopterer Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Dette var trist :-( Men, du greide det på første forsøket forrige runden så det skulle vel noe til å få en reprise sånn statistikkmessig sett.... Blir det fersk på deg neste gang nå da? Jeg skal jo i gang i mai/juni igjen med fersk kanskje vi slår følge da??
MarsbebisogMathilde Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2009 Hei. Tusen takk for gode ord.Har tatt en test, men den var negativ, og i morgen er det blodprøve, men vet jo svaret på den allerede....Var jo som sagt veldig heldig forrige gang, da det klaffet på første forsøk. Det var et fersk forsøk sist, og denne gangen var det et fryseforsøk. Neste gang blir det nok fersk forsøk igjen. Jeg føler det blir rett for meg.Ja, kansje slår vi følge til sommeren vi som ikke fikk klaff denne gangen.Blir kosli å følge dere videre på ferden, og tusen takk igjen jenter for gode ord:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå