☆chiquita☆ Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Hei! Hvordan går det med deg? Hatt en fin helg?? Jeg har slappet masse av og bare vært hjemme med mann og barn. Deilig med sånne rolige helger. Nå sitter jeg å psyker meg opp til 2 langdager på jobb, 8-17 2 dager på rad er tøft... Men så er det bare 3 timer på torsdagen da:-) Er veldig sikker på at jeg kjenner liv i magen nå, og det er så deilig!! Men har alikevel lyst å bort for å hilse på nurket på enda en UL. Tror man kan bli avhenig:) Ha en god arbeidsuke!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 hei;-) har slappet av i helgen vi også...bortsett fra noen heftige runder med Tuva...tror hele tiden de verste tassanfallene er over, men den gang ei..( hun har hatt fryktelige raseriutbrudd siden hun var 16 mnd...) nå har jeg akkurat våknet etter et par timers soving på sofaen..gjesp..kjenner pollenallergien er på gang, og skal prøve å få tatt akupnktur snart;-) jeg kjenner nesten ikke noe liv om dagen..anntydning bare..skal bli godt med ul snart, for å sjekke at alt er i orden der inne;-) du får ha lykke til med 2 lange dager! jeg jobber fra 7-14.30 i morgen, og deretter møte fra 17-20.. vi snakkes;-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 i dag har jeg kjent masse liv;-)))))) og jeg har hatt masse energi..er nok sola som er årsaken;-)vanvittig sulten også, så det er nok en liten tass som vokser i full fart;-)
☆chiquita☆ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2009 SÅ GØY! Gleder meg masse, spesielt til jeg kan kjenne det godt på utside og se det. Får kommentarer hele tiden på jobb, at nå har magen jammen vokst. Så det er gøy!! I morra har jeg bare 3 timers jobb, så håper været blir som idag, for da skal jeg sette meg ut i sola og bare slappe av. Deilig! Skal til legen på fredag, håper ho finner hjertelyd, hvis ikke bestiller jeg en ny Ul time til uka. Ikveld er det yoga igjen, har nok energi til det heldigvis. Det er jo så godt å få bevegd seg.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 god morgen;-) sola skinner allerede, så det blir maaaange timer ute med barna idag;-) var ute og spiste tapas med avd igår, og jeg kjenner at jeg har spist mye jeg ikke tåler..men det var verdt det;-))) kjenner ikke liv på utsiden jeg heller...har litt mer polstring der nå enn med jenta mi.. skal til jm neste fredag, så jeg håper hun hører hjertelyden..og da er det bare en uke til ul!! skal til ahus på tirsdag til medisin/gastro, så da får jeg vel svar på endel ting og tang. tiden flyr så vanvittig fort..er 17 uker idag..JIPPI;-))) ha en fin kort dag på jobb!!!
☆chiquita☆ Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2009 Det er sånn et nydelig vårvær ja. Skal bar kikke litt på nettet, så skal jeg sette meg ut i sola før jeg henter småen i bhg:) Kunne virkelig tenke meg å jobbe i bhg, nå som det er så nydelig vær. Det er den beste tida:) Ul allerede om en uke, jeg skal si tida flyr. Det er jo så gøy:) Går det greit å jobbe fult om dagen da?? Med tanke på magen din også? Du må ha en fortsatt fin dag:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 det går stort sett greit å jobbe 100 %, men jeg sliter endel med magen( men det er jeg forsåvidt vant med, men jeg har vært fin så lenge...) idag angrer jeg bittert på tapasen, det er altfor sterkt, fett og mye løk..men du verden så godt;-)) får høre hva legen på ahus mener på tirsdag... glad det er fredag imorgen;-)) da koser vi oss alltid med litt snop i skapet på avd...som vi smugspiser innimellom, og på pausen;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå