dansejentes mamma Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Og legger du deg samtidig med kjæresten? Hvor mange timer søvn blir det på en natt? Vi legger oss før 11 vanligvis, og opp halv sju. så blir vel 7 og 1/2 times søvn, helg som hverdag. Med unntak av syke barn netter......
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Litt sånn hipp og happ.Men en vanlig ukedag legger vi oss ca ved midnatt og ofte samtidig.Prøver å bli flinkere og legge oss tidligere. I helgene er det av og til at jeg sovner i 22 tiden(fredag). Lørdag kan vi legge oss samtidig noen ganger og andre ganger er det ett par timer mellom.Men ca fra midnatt til klokka 02. på lørdagene. Med syke barn legger vi oss gjerne klokka 22.
Poteto Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 vi legger oss likt når han jobber dag å kveldskift.. (han jobber 4 skift) er mellom 22-23 å oppe ca kl 7. + - en time. alt etter hvordan eg jobber.. så er det ofte vi må opp å gje smokk eller litt vann. så ca 7-8 timer?
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Han står opp klokka 6.30 i uke dagene,jeg ett par timer senere når minstemann våkner.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Nå er vi 3 som legger oss på likt; jeg, gubben og lillebror - jeg steller lillebror mens mannen steller seg selv, og så koser de litt i senga mens jeg steller meg selv, og så er det amming og sove. Blir mellom 22 og 24 en gang nå i ammetilvenningen (ikke fått helt faste tider enda). Ammer midt på natta en gang (vanligvis) og så sover vi til ca 08. Sånn til vanlig (når jeg er i jobb og sånn) så legger vi oss vanligvis samtidig (med mindre den ene ikke er dødstrøtt veldig tidlig) og det er før 23 og så står vi opp mellom 06 og 0615 begge to. Da er det jeg som har ansvar for levering i bhg, mens han begynner jobb 07.
fox`y Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Jeg legger meg mellom 21-23 som regel. jeg plages med søvn så greit å legge seg tidlig. jeg er opp mellom 5-6. mannen jobber på båt så er veldig sjelden hjemme,sjelden vi legger oss samtidlig også. han liker å sitte litt oppe.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Legger meg før midnatt en gang;) Som oftest legger vi oss sammen, hvis mannen ikke jobber eller begynner grytidlig på jobb dagen etter! Da jeg skal på jobb må jeg opp kl.06, har jeg fri sover jeg til 07.30-08;)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Normalt sett i halv elleve, elleve tiden. Vi legger oss altid sammen (hvertfall 99,9%) Står opp rundt halv ni, men våkner ofte en time før av Jonas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå