Enigt Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Tok cb som ble viste en svak positiv skyggestrek 12.mars, tok senere samme dag en cb som ble negativ. Hadde ikm 13.mars og tok da nok en test som var negativ. Mens fortsatt ikke kommet 3 dager senere... Føler meg oppblåst og uvel... noen fler som har opplevd dette?
Karma! Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 samme merke på testene? ta en igjen er sikkert pos! mange som tester pos etter ikm
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 jeg har brukt cb sine denne pp..og har hatt omtrent som deg.. fikk svake skygge streker før ikm og en positiv med farget kryss for så å få to negative igjen rett etterpå så jeg vet ikke jeg..men er det farge på så er det nok sikkert lykke treff fro deg denne gangen;) grattis;)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Er det farge på streken, så er det svak positiv test, men er det grå-aktig strek så er det skyggestrek og testen er ikke fungerende. Jeg fikk en svakt positiv, men deretter fire negative. Det hele endte i mensen.. Så ikke håp for mye for tidlig er mitt råd.. :/ Men lykke til!!! I massevis!
Enigt Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2009 Det er vel ikke så mye farge på clearblue, men den var samme farge som den andre streken og streken i testfeltet var der så da skulle vel testen fungere? Tusen takk, masse lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå