Gå til innhold

Råd mot kvalme?


manga

Anbefalte innlegg

jeg begynt å bli kvalm med stor K. er kvalm mye av tiden, men spesielt på morgenen spyr jeg i tillegg. har også mye brekninger i løpet av dagen. dette er veldig slitsomt siden jeg ikke får i meg så mye mat, og fordi jeg er redd for å spy på upassende steder. Som for eksempel på sjukehjemmet, var der med 4 pg 5 åringene i barnehagen idag, og var veeldig usikker på når og om jeg skulle løpe på do....noen som har noen råd som fungerer???? håpefull :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var kjempe kvalm og kastet masse opp i mitt første svangerskap. Jeg fikk tips fra min lege at det var lurt å drikke små slurker med litt energidrikk (powerade ol) gjennom hele dagen, spesielt hvis du kaster opp mye mat. Det hjalp meg endel når jeg var skikkelig ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt dere pyridoksin (B6) på apoteket. eg fikk det tipset av kusinami som har 4 unger, hohavna på sykehuset med de 3 første for ho var så dårlig, men med siste mann spiste ho B6 og var ikke på langt nær så kvalm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å kaste opp på søndag, utenfor mac donalds på berger av alle steder. sikkert noen som tenkte fyllesyk ;-) jeg var akkurat 8 uker på søndag.. kasta opp masse i går også, men idag har jeg bare vært kvalm og hatt litt brekninger...

tror jeg skal kjøpe sånn B6, det hørtes ut som en plan..... litt tungt å være på jobbben sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...