Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg begynt å bli kvalm med stor K. er kvalm mye av tiden, men spesielt på morgenen spyr jeg i tillegg. har også mye brekninger i løpet av dagen. dette er veldig slitsomt siden jeg ikke får i meg så mye mat, og fordi jeg er redd for å spy på upassende steder. Som for eksempel på sjukehjemmet, var der med 4 pg 5 åringene i barnehagen idag, og var veeldig usikker på når og om jeg skulle løpe på do....noen som har noen råd som fungerer???? håpefull :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139814906-r%C3%A5d-mot-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var kjempe kvalm og kastet masse opp i mitt første svangerskap. Jeg fikk tips fra min lege at det var lurt å drikke små slurker med litt energidrikk (powerade ol) gjennom hele dagen, spesielt hvis du kaster opp mye mat. Det hjalp meg endel når jeg var skikkelig ille!

jeg begynte å kaste opp på søndag, utenfor mac donalds på berger av alle steder. sikkert noen som tenkte fyllesyk ;-) jeg var akkurat 8 uker på søndag.. kasta opp masse i går også, men idag har jeg bare vært kvalm og hatt litt brekninger...

tror jeg skal kjøpe sånn B6, det hørtes ut som en plan..... litt tungt å være på jobbben sånn...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...