*ei tulle+spire* Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Landet på siden, på den siden jeg fikk vite at ryggen og rumpa er. Burde jeg ringe føden? kjenner liv, jeg fikk ikke så vondt, men kan hun ha tatt skade av det`?. Blir så bekymret når slikt skjer :/
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 d sies at man ska ringe føden på slutten å snakke med dem etter et fall...ofte vil de ha de gravide inn på oppservasjon av babyen og eventuelt morkakeløsning
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Jeg ville ringt føden for sikkerhetsskyld, men alt er sikkert i skjønneste orden! Men heller en telefon for mye enn en for lite tenker jeg... Lykke til :-)
Lea1977 Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 De er gudskjelov veldig polstret der inne :=) Det er mange lag med hud og fett samt morkaken og de får jo en myk landing siden de bor i fostervann ganske dypt i magen. Dette går nok så bra så. Men hvis du merker forandringer eller slo deg hardt så ville jeg ha sjekket det! Uansett så skader det aldri å sjekke det en gang for mye. Gjør det du føler for.Det er ofte det rette. Jeg datt skikkelig npr jeg var 6mnd på vei og ble kastet hardt i bussen etter å ha flydd gjennom halve bussen og ble livredd men det gikk veldig fint :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå