Gå til innhold

Sagt hos Helsesøster...;=D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuttis har vært på en litt forsinket 3 års kontroll hos Helsesøster i dag! Og hun synes nok at det var både morsomt, skummelt og litt underlig:

Veiing: "Denna der er feil! For den er det hull i!" (Gjennomsiktig glassvekt..)

Måling: "Jeg er lang nok uten å stå der!!!" (Skulle ikke ha noe av å måtte stå med ryggen inntil veggen)

Tall og telling: "Jeg er tre år"!! ...setter opp tre fingre... "men du kan vel telle disse du???" Det festlige her er at hun legger ned langefinger og ringefinger.... har lært av sin "heavyrockerlookalik-bror"

Farger: "Ja det er mange farger ... gult og gønnt og blå og sånn... men jeg vil bare peke på rosa!!!"

Finmotorikk, hopp, sprett, tjo og hei: "Skal jeg hoppe nå.... det gidder jeg ikke for jeg hoppa hjemme!!" "Mamma er ikke helt blid når jeg står i kjøleskapet med ku-yoghurt og egg!" (på spørsmål om hun klatrer mye....)

Generelle spørsmål TIL helsesøster fra Tuttis: "Hvoffor mangler den grønne bjørnen i huset ditt... har den rømt???"

"Du har mye babyleker...hvoffor det?"

"Nå er jeg ferdig med pustlespillet... kan jeg gå fra?"

Og sist men ikke minst oppsummeringen til pappa da han kom hjem: "Det var godt på helsestassoooonen i dag!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he datter av moren sin det tenker jeg:-) Lar seg ikke pelle på nesa.....

Jeg synes jeg ser for meg hevyrockervisertrefingre:-DDD

Og jeg er helt enig med henne, klart hun er lang nok, så lenge bena rekker opp til hoftene kan man vel ikke forlange mer eller???

Skrevet

Hihihi, hun må jo rett og slett sitte igjen med et inntrykk av at helsestasjonen og helsesøster er utrolig rare;-D

Såklart hun bare vil peke på rosa, og såklart hun er heavyrocktreår! Enhver 3-åring med respekt for seg selv skjønner at hun er lang nok uten å måtte stå klistret inntil veggen og i tillegg hoppe på kommando....nei ærlig talt altså;-D

Herlig frøken, og jeg synes jeg ser henne, med det lure smilet sitt!!! Hihihihi......

Skrevet

Tjo hei... jeg gleder meg til lille frøken "NÆÆÆI" skal på tre års kontroll :-)

Fantastisk bra kommentarer fra Tuttis ;-))))

Skrevet

Hehehe artig liten frøken, utrolig hva som ramler ut av disse små og

sprekt av deg å huske og kunne gjengi :-DD

Skrevet

åh så søtt da =)) Tenker den jenta vet hva hun vil =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...