Akkuratja Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Hva betyr det, den er veldig veldig svak, tatt på ettermiddagen, bare to timer etter forige tissebesøk. (og etter endel glass vann). Klarte ikke vente lenger. 11 dg dpo... Noen som har oppevd dette, og hva ble det endelige resultatet. Ny test i morgen som jeg håper er mer oppklarende men klarer jo ikke å la være og håpe og spekulere nå lell.
lioness* Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Hvis det er farge på den har den reagert på svangerskapshormoner. Gratulerer!!!
**Vimsa** Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 så gøy da=) brukte du strimmel-test siden du fikk rosa strek eller er det andre som slår ut med rosa strek?
venter på 3mann Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Hei, jeg tok en test på fredag som ble super svak, tok digital test i dag som det stod gravid på. (hadde ikm lørdag) Håper på det samme for deg.Jeg er bare så utrolig lykkelig. Masse lykke til!!!!!!!!!
Akkuratja Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2009 Bestilte stavtest fra billigtester eller noe sånn. Så på de nå, står ikke noe merke på de faktisk, merkelig. He he, sikker juksetester. Den rosa streken var som sagt så svak at man nesten måtte legge godviljen til for å se den, så tør ikkje tenke at den er positv, men håper jo at det skal slå sterkere ut i morgen tidlig. Har ikke turt å nevne d for samboer enda, vil heller ha noe helt sikkert og komme med.
lille frø, mor til to Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Hei venter på 3 mann Gratulere så mye!!! Akkurat samme som meg. Testet i sted, fikk rosa strek. Har selv vært og kjøpt en digital test som jeg skal ta i morgen. Jeg krysser fingeren for at vi er gravide og at vi får 9 månders svangerskap. Selv har jeg ingen barn fra før. Lykke til!!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 Er i samme situasjon selv.. ikm i morgen.. svak rosa strek på billigtest i dag morges.. eller hadde da vært oppe å tisset 2 ganger allerende.. klarte ikke vente til onsdag.. så drakk masse vann før jeg skulle reise i dag tidlig.. onsdag morgen blir neste billigtest på meg.. hvis ikke TR skulle dukke opp.. eller skulle ha vært:S Syklus på 29 dager sist.. og 25 dager de to andre gangene.. så litt usikker egentlig. Masse lykke til:DDD Håper den sitter for oss nå:DDD Hadde vært moro med en spire etter sa i november:D
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. mars 2009 #10 Skrevet 17. mars 2009 Jeg tror nok også du er gravid, ja. Har du testet på nytt i dag? Forsiktig gratulere fra meg!
Akkuratja Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. mars 2009 Da har jeg testet på nytt tidlig i morrest ja, våknet kl 5 og klarte ikke vente lenger. :/ Men like svak som i går, og streken bruker lang tid på å komme opp. Står at ca etter 5 min skal den være der, og etter 10 min er den ikke gyldig lenger, min strek kom ca på 9,5 min, og var fortsatt veldig veldig svak som sagt.(men rosa trur jeg i alle fall). Så er jo like forvirret som i går. Huff. Tok en ny el test klokken 7 når jeg sto opp (hadde brukt opp begge graviditetstestene) og der var det to like sterke streker. Så nå skal jeg ut å kjøpe digital så jeg har til i morgen, er det noen som vet om den er mer eller mindre følsom enn feks lavpristester.no sine staver. Jeg har jo ikke ikm før torsdag, dersom syklusen er på 24 dg som sist. Så kan jo være det er tidlig, men klarer ikke å bare gå å vente heller. 12 dager siden pos el test, og da muligens bare 10 eller 11 dger siden faktisk el.... Gratulere til dere me pos. tester da. Kjempestas, og du som ikke har barn fra før har virkelig noe å se frem til. Vi har ei jente på 3 år, og det har vært 3 fantastiske år.
hildri Skrevet 17. mars 2009 #12 Skrevet 17. mars 2009 Hadde det akkuret på samme måte sist pp, da var jeg ikke gravid, men håper håper....
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. mars 2009 #13 Skrevet 17. mars 2009 Så kjipt at den var så lys, da.. Men de digitale er like sensitive som vanlig cb dvs kan taes 4 dager før ikm, mener jeg iallefall. Litt enklere med et resultat i ord-form--hehe. Men desto mer brutalt om det står ikke gravid, da.. Da er det liksom for klart igjen..hehe.. Men lykke til ! Krysser fingrene!
Akkuratja Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 18. mars 2009 Jippi jippi jippi jippi, ny cb test idag, helt klart og tydelig kryss med en gang. Æ e gravid, jippi jippi jippi. Så e d bare å håpe at alt går som d skal.
Oktober-barn Skrevet 18. mars 2009 #16 Skrevet 18. mars 2009 Hei! Jeg brukte billige tester fra internett når jeg prøvde å bli gravid. Plutselig en kveld såg jeg en bitte liten svak antydning til en ekstra strek. Før hadde det ikke vært noen antydning til noen strek, men nå var det en veldig svak en. Ble så ivrig at jeg måtte ta en til. Og den viste det samme, en veldig veldig svak strek. Så jeg måtte bare smøre meg med tålmodig å vente et par dager for å ta en ny test, di dagene var laaange. Og da jeg endelig turte ta en ny, var streken kjempe tydelig!! Så nå er jeg gravid, snart 3 mnd på vei!! Har vært hos legen og fått bekretfte det og=) Lykke til og håper det ordenr seg for dere også!!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 18. mars 2009 #17 Skrevet 18. mars 2009 Samme lys rosa teststrek i dag også. Kjøpte en CB-test i stad jeg hadde tenkt å vente med til uken.. men tror nok den ryker så fort jeg våkner i morgen tidlig:DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå