Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper der to babydyner eller en baby og en junior?

Tenker at babyen kan jo ha juniordyne i sengen kanskje? Er så dumt å ha to babydyner når han ikke lenger kan bruke dem, i hvert fall siden jeg har tenkt å kjøpe dun. Blir jo dyrt liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å kjøpe en 60*80 (tror det er målene på dyna ihvertfall) som jeg skal bruke i vogna, og en på 80*100 som vi skal ha i senga.

Hadde det til førstemann og det fungerte supert det. :)

Skrevet

Dette har jeg stussa masse over også, er førstegangs og har kommet frem til at jeg kjøper en baby til å ha i vogna og i neste størrelse til å ha inne.

Har også finni ut at det er MANGE forskjellige tykkelser og prisklasser. Og trenger man noe ekstra kan man jo kjøpe inn en billigere variant etterhvert som man ser behovet?

Skrevet

de nyfødte bør ikke ha juniordyne. de er altfor store og havner lett over hele babyen. (str.100x140) ikke å anbefale i det hele tatt!!!

du trenger 2 dyner i begynnelsen.

dyne str- 60x80 til vogna

dyne str 80x100 til senga.

vi hadde værtfall mye brukt for disse dynene. vogndyna brukte vi helt til i fjor høst da vi byttet til skinnpose for vinteren. og sengedyna blei byttet til juniordyne for en måned siden. han er nå 18mnd. den gamle sengedyna blir nå vogndyne fra våren av. den minste vogndyna trenger strengt tatt ikke være dun så der kan du spare litt.

anbefaler dundynene fra princess. andungen heter merket. hender ofte de er på 30% rabatt også så da kan man spare mye;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...