Suretær Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Kjøper der to babydyner eller en baby og en junior? Tenker at babyen kan jo ha juniordyne i sengen kanskje? Er så dumt å ha to babydyner når han ikke lenger kan bruke dem, i hvert fall siden jeg har tenkt å kjøpe dun. Blir jo dyrt liksom..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Jeg har kjøpt en babydyne (men regner med den blir brukt bare i vogna) og en juniordyne som jeg har tenkt å bruke i senga. Om det viser seg at det ikke funker, så får man vel bare kjøpe en babydyne til. Men babyen kommer jo midt på sommeren, så kanskje det blir for varmt med dyne? Bruke tepper?? Hvem vet Må vel bare se det an
Mamma med to søte små Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 En 65x80 til å ha i vognen, og en 80x100 til å ha i sengen. Så kjøper vi nok en 100x140 (juniordyne) når h*n blir større.
Suretær Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2009 Ja, da tror jeg at jeg også går for en baby og en junior. Alt bra med deg Turbo? Bare ti uker igjen for meg nå.. helt utrolig : )
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Opps... skrev visst feil jeg Ikke juniordyne, men barnedyne (80x100) er det jeg har kjøpt til senga Jo, formen min er ganske bra nå. Tilbake på jobb og har jobbet 100% siden 2.mars nå. Deilig å faktisk kunne gå på jobb og ikke bare istte hjemme og spy Har 113 dager igjen jeg Formen din da Luna? Alt bra?? Når er terminen? Min er 7.juli
Suretær Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2009 Hei igjen Kan tenke meg det er digg å begynne å jobbe igjen ja.. : ) Jeg jobber 50% og synes det funker fint. Hadde ikke klart å gå hjemme hele tiden, er altfor rastløs.. Formen er ok, sliter fortsatt med blæren så søvnen er ELENDIG! I natt var jeg oppe 8 ganger, og det er helt vanlig her.. Grrr.. MEN, da er jeg i hvert fall forberedt på hvordan det er å være totalt utslitt. Termin er 2 juni så det nærmer seg: ) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå