ønsker spire 87 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 hei.. er lenge siden jeg har snakt med deg nå.har savnet det... hvordan går det?? har det skjedd noe nytt??
ønsker spire 87 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2009 jeg dytter litt:) skal du på nattevakt i natt??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Heeeei! Så koselig, har savnet å snakke med deg og. All jobbing har foregått på rikshospitalet for tiden, men nå er hun hjemme igjen. Så i natt kommer jeg på Jeg er nå i gang med akupunktur og pergo. Kan fortelle mer på msn i natt hvis du jobber? Hvordan går det med deg da?
ønsker spire 87 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2009 d går greit med meg:) vi snakkes i natt da.. jeg også skal jobbe:) så bra at du har begynt med pergo å akupunktur;)
ønsker spire 87 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2009 heia:) har du sett tempen min? håper virkelig det har klaffet nå kan det se ut som jeg har en slik 3 delt chart?? husker ikke hva det heter men vet at det er et tegn på graviditet.. hvordan går det med deg?? begynner hetetoktene å gi seg?? hvordan gikk resten av natta??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Hei! Tempen din er jo bare kjempefin!!! Holder den seg så høy eller stiger mer, så er den trifasisk. Uansett så er det jo en veldig lovende chart! Blir kjempespennende når du skal teste:) Her går det bra. Har ikke hatt hetetokter etter den natta, men i går var jeg veeeeldig kvalm. Håper ikke det blir sånn i dag og! Resten av natta gikk fint, snuppa sov som en stein. Jobber du i natt?
ønsker spire 87 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2009 hei... jeg har ikke vært hær på en stunn.. det er slutt mellom meg å sambo så har vært hos søsteren min i helgen.. ble slutt på fredag.. det funket ikke.. han kommer ikke til å bli voksen å ta ansvar.. har gått dålig en periode, men trodde det kom til å orde seg.. men det gjør det ikke.. så jeg gjor det slutt.. det går bra med meg.. men har ikke fått tr enda.. ska komme senest i morgen.. håper jeg ikke er gravid slik som ting er nå.. men krysser alt jeg har for deg:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Hei snuppa, så utrooolig trist!:´-( Nå ble jeg kjempe lei meg på dine vegne. Godt å høre at det går bra med deg ihvertfall. Er det noe spesielt som skjedde som gjorde at du bestemte deg for det? Får nesten håpe at TR kommer, hvis ikke så kommer det til å ordne seg uansett. Sender deg en stoor trøsteklem. Er dere ment til å være sammen så finner dere nok ut av ting, hvis ikke så er nok ikke drømmeprinsen lagt unna:)
ønsker spire 87 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2009 jeg bare inså at det aldri kommer til å fungere.. at det ikke er vits å prøve lenger.. vi er ferdige for godt.. å på en måte føles det litt godt også.. har aldri ønsket tr så velkommen før som nå.. har en del mens murringer så håper inderli hun kommer i løpet av dagen.. har ikke fått tempet heller så jeg vet ikke hvordan tempen ligger an.. snakket akkurat med en vennine om hva som skjer vist jeg er gravid.. jeg har sagt til eksen at jeg ikke kommer tilbake uansett.. men hun syns at vist jeg er gravid så må vi prøve mer.. men forstår ikke hva vitsen med å prøve er når det ikke funker uansett, å vi har prøvt å ordne opp i problemer i ett år nå.. blir så frustrert.. det blir jo bare enda vanskeligere å jobbe med et forhold full av hormoner eller med en liten baby i hus... føler liksom at vist det ikke funker nå funker det hvertfall ikke når vi får barn i hus... sjønner??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 Det er godt å høre at du tar det så greit, da var det nok det rette å gjøre:) Det er jo veldig typisk hvis det har klaffet nå, men krysser fingrene for at TR kommer snart. Jeg er veldig enig med deg! Det kommer mest sannsynlig bare til å bli verre med hormoner og en baby. Tror det er veldig dumt å dra inn en uskyldig baby i noe som ikke funker. Det er like greit at den venner seg til å ha adskilte foreldre med en gang. Hvis du er gravid så tror jeg at du kommer til å klare deg kjempebra som alenemor. Så får vi håpe at eksen din er såpass voksen at han vil stille opp. Prøver han å få deg tilbake?
ønsker spire 87 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. mars 2009 hei hei.. takk for støtten:) TR HAR KOMT.. JIPPI:) trodde aldri jeg noen gang skulle vær glad for det.. hehe han gjør alt han kan for å få meg tilbake.. men jeg vil for alt i verden ikke det.. jeg vil bare komme meg videre i livet.. han syns forferdelig synd på seg selv..jeg føler at vi den siste tiden bare var sammen av gammel vane.. men jeg har ikke insett det før nå.. han driver enda å kaller meg pus og sier at han elsker meg.. håper han slutter med det snart.. er drittlei.. i går var jeg å hentet alle klærene mine å kattene + en av hundene.. det var ganske tøft.. han ble bare sittene i sofaen å grine mens jeg pakket å far ut i bilen.. det var veldi tøft.. men er godt med alt som er gjort:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 Hurra, så bra!!! Hehe, må være rart å bli glad for det plutselig ja:P Uff, det må være kjempetøft når han gjør alt han kan for å få deg tilbake. Hadde jo vært mye enklere om han bare lot deg gå. Jeg må bare si at jeg synes du er ufattelig sterk som takler dette så bra. Er så lett å bare gå tilbake fordi det er den enkleste utveien, men du klarer faktisk å gjennomføre det. Jeg er veldig imponert over deg:) Du kommer vel ikke til å være så mye her framover, men håper du vil fortsette å snakke på msn fordet?
ønsker spire 87 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 26. mars 2009 ja eg ganske rart å plutseli bli gla for det.. er ganske rart men jeg syns det er helt greit at jeg ikke kommer til å få barn på noen år heller.. ganske merkelig.. vil veldig gjerne fortsette å snakke med deg.. du kan jo svare meg på mail vist du vil.. [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå