Gå til innhold

Hvor tidlig kan jeg teste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet pos på El test på fredag og lørdag. På søndag var den negativ igjen. Vi har hatt sex hver dag.. Men nå er jeg så utålmodig allerede på å finne ut om vi fikk det til... noen som veit når jeg tidligst kan teste nå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Er i samme situasjon som deg. Fikk positiv EL test på fredag jeg.

Jeg lurer også på når jeg tidligst kan teste.. Kommer til å bli gal av spenning lenge før det har gått to uker. HAr sannsynligvis innbilte symptomer allerede, haha...

Lykke til! Blir spennende å høre hvordan det går med deg :)

Skrevet

veldig lett a bli bitt av testosillen, ikke bli smittet av den. veldig lett a bli skuffet vettu, vent heller til ikm dagen. testene er jo ikke gratis heller, og da er svaret mest korrekt. veldig sjelden noen har nok ghc til a teste positivt 1 uke for ikm.

Skrevet

jeg får bare vente tålmodig jeg.. jeg er IKKE tålmodig av natur men.. hehe, er nok ikke lenge før alle symptomene er her nei. Spennede å høre hvordan det går med deg også:)

Skrevet

Jeg har IKM 29.03... dvs om 13 dager... blir nok noen lange dager for jeg tenker så mye på det! Har drevet å tvunget ned Solvipect (eller hva den hostesaften heter) og tatt egløsningstester! Er bare i 2 pp, så det er fortsatt litt nytt her. Var gravid tidligere, men mistet i SA 01.02.. Er virkelig klar for å få en liten nå :)

Når har du IKM?

Skrevet

Dette var jo akkurat som å lese om meg selv!!;) Hår gått og lurt på akkurat det samme, og har enten graviditets-symptomer, eller innbilte symptomer. Har ømme bryster, humøret er relativt ustabilt, mensmurringer og noe som ligner på festesmerter slik jeg har sett det beskrevet her. Og jeg har IKM idag!!!:o Så kommer til å krysse alt jeg har, og håpe på at det har hensikt å ta en test i morgen!:)

Lykke til, begge to!:D

Skrevet

Er også bare i 2 pp:) Jeg er ikke sikker på når jeg har IKM jeg, men det blir omtrent samtidig som deg da...tenker også mye på det, syns jeg kjenner noe hele tiden,men får prøve å finne på andre ting så lenge.. 13 dager er leeeenge da:(

Skrevet

Får håpe at du har en liten baby i magen din, krysser alt jeg har for deg også:) hadde vært fint å få høre om du er gravid eller ikke.. alle symptomene kan da ikke være innbilte.. lykke til

Skrevet

Hei!

Jeg testet positivt 6 dager før IKM forrige gang, jeg var da 3+1. Det var da 9 DPO (days past ovulation). Ble da kvalm, svimmel, uvel og vondt i brystene samme dag - det var derfor jeg testet - så ble overrasket over at det var så klart positivt så mange dager før IKM. Testet ikke på morgenurin en gang, så det er håp =)

Men, det skal sies at jeg ble gravid med tvillinger (mistet dem dessverre i uke 12 i MA/BO) - men legen sa at det kunne være derfor jeg testet positivt så tidlig siden det var tvillinger... men det er så individuelt. Noen reagerer på hcg med en gang, mens andre ikke tester positivt før lenge etter IKM.

Uansett - lykke, lykke til =)

Klems

Skrevet

Negativ test idag, tre dager på overtid...:'( Jaja...

Dere får ha lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...