ambroxia Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 kjent litt lite liv siste dagene, ,men har kjent Litt bevegelse da, så ikke vært helt stille...Men er det noen grunn til bekymring da, om jeg kjenner litt sånn innimellom. kansje 3 ganger om dagen ca.. ? Skal til sykehuset på formiddagen i morra, så får hørt å sett da. Var hos legen om fredag å hjerterytmen var bra. Så kansje jeg bekymrer meg for ingenting?? Prøvde drikke saft ista ,da ble det litt bevegelse nedi der, men rolig nå igjen.. hmm ? førstegangs å 37+4.
hehs Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 hei jeg og har hatt det sånn de siste dagene, i dag har jeg vært bekymret, men etter jeg spiste middag og satte meg ned i sofaen og slappet av, har hun våknet, hikker og flytter på seg men ikke slik som før, men kjenner i allefall at hun er der igejn, tror kanskje de har fått et sovemønster og lite plass, vet hun er godt nedi bekkent, mulig hodet er festet så mullig derfor litt mindre bevegelse. skal inn på sykehuset til onsdag, så derfor har jeg ikke dratt inn i dag, men er du bekymret så bør du ringe, får du respons når du dytter til magen da? jeg er forresten 38+1
hehs Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 hei igjen! var det du som skulle ha ks på fredrikstad 24 mars? jeg skal ha 25 mars:)
ambroxia Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2009 kjente litt bevegelse nå Ja 24 mars:)
2flottebarn;) Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Hadde det også sånn et par dager i forrige uke (uke 35). Leste en plass at man skal minst kjenne liv en gang i døgnet, 10 bevegelser i løpet av 20 min en gang i døgnet tror jeg det stod. Men, hvis du er bekymret, ring sykehuset så får du snakke med en jordmor og profesjonelle råd! Alt er nok bra skal du se, lykke til!
ambroxia Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2009 Takk for svar Ettersom jeg har kjent litt bevegelse idag å så venter jeg til jeg skal på sykehuset imorgen Du som skal ta ks 25, kan jeg spørre hva som er grunnen? Her er det pga seteleie, så bekkenet er for lite for å føde baby i seteleie..Er dette din første?
hehs Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 hei! det er min 2. skal ha ks pga 1 fødsel, knakk halebeinet og div. hva med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå