Gå til innhold

Lurer på hva han legger i det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg holdt på med en mann i snart 1 år. Vi har vært fuckfriends, men samtidig så mye mer. For vi gjør omtrent alt mulig sammen, pluss at han kommer ikke bare for sex. Kan bare ligge og kose også. Hjelper meg og stiller opp. Sønnen min og meg fikk bo hos han i nesten en uke mens de pusset opp hos oss..

Men det har aldri blitt noe forhold, selv om vi bare har hatt hverandre. Noe jeg er helt sikker på.

Men han virker litt redd for å gi inn i noe, har en litt trøblete fortid. Utro dame osv. Så jeg har ikke mast på han om noe forhold, men jeg liker han godt. Det vet han.

Men nå har han bedt meg med på tur, en langweekend. Det har aldri skjedd før. Jeg blir usikker. Er redd for å bli såret også. Men hadde han bedt meg med på tur, holdt seg bare til meg, gjort alt han gjør for meg osv. hvis han ikke hadde følt noe? Vi er så like. Han kommer med mange komplimenter, syns jeg er smart, pen osv. Kan ikke skjønne hva som gjør at det ikke blir mer!

Grunnen til at jeg blir så usikker nå er at jeg syns det å dra på tur sammen er et steg utenfor der vi har holdt oss nå.. Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hiv deg med på tur du:)

er han skikkelig brent fra før så er han nok bare forsiktig av seg!

men har du pratet med han om dette? vist ikke så kansje han føler slik som deg? at han er usikker på hva du vil?:)

Skrevet

Ja, har tatt det opp 2 ganger på 1 år. Ikke spurt om vi skal bli et par, men jeg har spurt hva han er ute etter. Det han har sagt da, er at han ikke vil love meg noe, for han vet ikke. Han skjuler seg alltid bak et "jeg vet ikke". Så jeg har ikke spurt han på et halvt år nå. Så vi har bare hatt kontakt som vanlig. Så plutselig spurte han om jeg ville bli med på tur.

Ja, har lyst til å hive meg på. Men er jo redd for å bli såret da. Men får bare tenke at i er venner å se hva som skjer videre. Men syns det er et stort skritt å skulle reise bort sammen sånn da.

Takk for svar! Ikke lett dette altså.. Den kjærligheten..

Skrevet

Synes du skal bli med på denne turen så kanskje får du se hvor han vil med dette han å. høres jo nesten ut som et forhold som har blitt et forhold i en veldig sakte fart(";)

Skrevet

Hvis han er skikkelig brent fra før, så går han forsiktig frem, og en langweekend sammen med deg, er en test på hvordan dere fungerer over flere timer, på en plass hvor dere f eks må jenke dere vdr. hva dere vil se eller oppleve, samt at dere må samarbeide for å få en fin tur.

Er turen vellykket vil denne brente stakkaren også være mer interessert i å binde seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...