♥Prinzessin♥ Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Rekk opp hånda, dere som IKKE visste at "hopp av i svingen"-metoden ikke er - nor will it ever be - en metode. For å ha det på den sikre siden, jeg veit det og har alltid visst det, jeg bare dreit litt i det. Åssen går'e ellers?? Godt å se luten. *KLEMME* :-)
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Rekker opp hånda. Så nå skal djevelskapen røskes av.
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Er det ikke noe sånn det heter her inne da? Tør ikke skrive "edle deler" når djevelen har juksa under akten. Så nå vet jeg alt om hvordan det er å bite seg selv i ræva.
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2009 Vel, her i gården var det ikke no' juksing - tror bare det er seriøs power sperm bak den gylfen. Min egen feil som så at det lyste rødt i LadyCompen og likevel sa: "ok da, én runde ikveld". :-)
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Du skal hoppe langt og fort for at det skal funke, ja. Jeg hadde en årelang karriere som svinghopper med stor suksess, men fikk senere ekstremnoia da jeg (etter en stund som metodisk preventerende på alle vis) faktisk skulle graverers og det gikk så skremmende kjapt og lett. Det er nok en metode - bare ikke til å unngå gravering...
lilja70 Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 -for ikke en gang å snakke om hvor kjedelig det er!!!
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 Jeg sitter her med et to uker gammelt bevis for at hopp av metoden ikke funker, hengende i puppen... så sånn kan det gå.
Dronningen! Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 Så fint å ha deg tilbake prinsessen min... Med stopp i svingen eller ikke:o)
kk88 Skrevet 19. mars 2009 #11 Skrevet 19. mars 2009 REKKER OPP HÅNDA!! Du kunne ikke sagt fra i januar!? levende bevis selv hvis du velger å gå videre som myth buster og skal lage show
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå