Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Jeg ble sponsa en sydentur av min mamma,alle mente at jeg skulle dra fordi jeg var så sliten etter lite søvn.Vi bestilte turen på vinteren og siden jeg aldri har amma lengre enn til babyen har vært 4-5 mnd(de andre barna mine) så bestemte vi oss for å dra når babyen var 7 mnd gammel.God tid til ammeslutt på naturlig måte. Å fytti grisen som jeg angra. Turen nærmet seg og jeg hadde ikke fått kuttet ut ammingen pga mannen min var så mye borte.Så det siste jeg gjorde var å amme før jeg gikk på flyet, uten babyen min.Fly skrekk hadde jeg også. Jeg gråt da jeg dro, gråt da jeg kom til syden og hadde det ikke noe greit.Synest veldig synd i mammaen min som så gjerne ville gi meg en reise og jeg hadde det bare helt jævlig.. Var borte en uke og savna babyen og resten av familien hele tiden.Snakk om bom tur.Ikke bare hadde jeg melkespreng, men jeg ble kjempe deppa.Hadde lyst å slappe av, men det klarte jeg ikke.Da jeg kom hjem venta alle at jeg var opplagt og så klar til hverdagen.Men sannheten var at jeg var mer sliten enn noen gang. Sånn kan det gå, en dyrkjøpt lærdom over at alt blir ikke helt slik en hadde tenkt alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå