ebeline Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 heisann ehe mitt første barn her så lurer litt på ting.. har hat EKSTREMT me kynnere i dag vis det da er kynnere jeg har hatt verker litt i rygen. dette har hålt på siden i går og føler de kommer oftere i dag 4 ganger i timen men de er ikke så vonde.. sist jeg var hos legen var jeg moden og ikke hadde livmorhals igjen. saken er at jeg vet ikke helt om det er rier. men jeg kjenner de kommer roligt og blir sterkere før de tar av. men som sagt de er ikke vonde.. saken er at da min mor skulle ha meg var hun kun inne på en kontroll på sykehuset og fikk plutselig besjed om at hun hadde 7 cm åpning uten hun hadde kjent noe til rier.. de var nødt til og ta vannet hennes osv.. saken er jeg er litt redd for at det kan sje med meg. for er ikke sikker på om det er rier som er begynt og komme sden i går... er 38 + 2 i dag noen med erfaring?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Hei! Det kan være begynnelsen på noe ja.. MEN rier gjør vondt, jeg kunne hvertfall ikke ta feil når de først begynte.. du får se det litt an.. Og det med at din mor fødte så fort osv, trenger overhodet ikke sammenheng ,med hvordan din fødsel blir! Lykke til
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 ring føden hvist du er usikker:) ser ho oppfør ha skreve at rier gjør vondt....no er det sånn at det er forskjell på gravide...jeg synest ikke rier var så vondt og de kan faktisk fort taes feil av.
lego Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Synes du skal ringe føden og snakke med de jeg. Evnt be om å komme inn for en sjekk. Da slipper du ihvertfall å gå rundt å lure. Lykke til.
ebeline Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2009 takk for svar. tenker jeg drøyer det til i måren. el. vis jeg sjenner mere. det har roet seg litt nå så jeg venter bare og ser vil ikke være hysterisk. føler jeg er det men det går nok bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå