Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ligger nå og presser på ribbeina mine på venstre siden. Og det er SÅ ubehagelig!!! prøver liksom å dytte borti h*n for å få den til å flytte litt på seg...

Håper babyen fester seg langt nede i bekkenet snart, kanskje jeg slipper det presset på ribbeina snart....

LEI! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn jeg og.. jenta i magen elsker å sparke oppi høyre ribben! Til tider har jeg ganske vondt der, er sår når jeg kommer borti. Forledendag fikk jeg meg et skikkelig spark når jeg sto i butikken og jeg hoppet til.. Når jeg sitter må jeg bøye meg til venstre for å gi hun mer plass (hvis ikke sparker hun). I sofaen må jeg ha pute i ryggen.

Min mor ler av meg... det var akkurat sånn jeg holdt på også, så nå får jeg igjen sier hun ;)

Skrevet

Forrige svangerskap så hadde jeg MASSE sprak i høyresiden, ved ribbeina. Så jeg har gått og gruet meg for det i hele dette svangerskapet. Men nå er det liksom mer konstant press... Lurer på om det er rompa som ligger oppunder ribbeina mine... Ordentlig ubehagelig er det ihvertfall!

Skrevet

Har det samme,er i uke 35.. er ganske vondt :(

Skrevet

Er i kommet til 36 + 3 jeg da, så det er forhåpentligvis ikke så lenge igjen håper jeg... Hadde ikke gjort noe å føde en uke eller to før termin heller... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...