Gå til innhold

hehe* måtte le av sambo i sta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sto i stua etter vi hadde spist og hang opp klesvasken,vesla satt med sitt på gulvet... jeg er gravid og sykmeldt..så jeg føler meg lite fresh om dagen =/

men poenget, hehe han ligger da i sofaen,leser avisen..jeg føler at det er noen som ser på meg,så titter jeg bort på han og sier..hva?? da smiler han bredt og sier; du vet det jenta mi..at vi må nok ha nr 3 også vi...for jeg tror ikke du aner hvor sexy du er når du går gravid.. hehe.. tulling sier jeg..så måtte jeg le .. men det var jo en utrolig koselig kommentar av han da.. hehe de er jo loitt søte når de vil de mannfolka =)

etter tilstanden min å dømme dette sv.skapet er det ikke aktuelt å få flere barn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en herlig kommentar=) Sånt vi trenger når vi sliter oss igjennom graviditeten.

Skrevet

så godt å høre da;) min gubbe som har sneket seg hjem til deg eller?;) hehe, ja av og til kommer disse mannfolka med små kommentarer vi virkelig trenger:)

Skrevet

ja hvertfall de dagene en kanskje ikke føler seg så bra da.. det er jo mange mannfolk som er opptatt av så mye negativt under graviditeten,vektoppgang osv..

så det hjelper med en sånn en innimellom =) hehe

Skrevet

Åh, så skjønt da! Vi er visst et par stk her som er veldig heldige med mennene våre =)

Skrevet

Ååååå! Så fint sagt da!

Jeg er også heldig med min mann! :D

Skrevet

ja-a det er godt å høre at det er flere som er heldige her inne =)

syntes noenganger de mannfolka får litt mye pepper her inne...MEN alle er jo forskjellige.. jeg vet jeg har vært heldig med valget av samboer,og far til mine barn =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...