♥Cherrypie♥ Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Virker som mange har så hastverk med å få ut babyen at medengang de er over den magiske datoen så er det jammen også på overtid?Hehe Er det ikke sånn at "terminen" er pluss minus 2 uker fra termindato og at man først er overtidig 14 dager etter termin.dato? Eller tar jeg heelt feil?
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Hei. Det stemmer nok sånn som du har skrevet,at overtid regnes først 14 dager etter termindato.Men de dagene kan også variere fra sted til sted.Men her i Bergen er det 14 dager,etter det blir en satt i gang visst noe ikke har skjedd. Men jeg skjønner godt at en sier en har gått overtid etter termindato,for en blir veldig fokusert på den datoen når det nærmer seg.Ingen vil gå over den magiske datoen.En er jo veldig lei også då.Og sånn som jeg har det nå,kan det ikke falle meg inn at jeg må gå over termin dato.Mye vondt i bekkenet og er nå avhengig av krykker:( Så her er ønsket sterkt at jeg kan få litt før og hvertfall ikke etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå