Sib 78_1 MA Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Leser om alle som har mistet endten det er SA eller MA som ikke blir gravide igjen. Jeg måtte avslutte et svangerskap i uke 21 for snart 2 uker siden og venter bare på å få mensen tilbake for å prøve igjen. Vi fikk det til på 1pp forrige gang og håper selvfølgelig samme skal skje igjen. Men nå begynner jeg nesten å miste håpet...mange her som mistet som ble fort gravid igjen??
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 i uke 21??? Å herregud!!!! Vil du fortelle hva som skjedde så sent?? Ma?
Sib 78_1 MA Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Hei. det var en alvorlig hjertefeil og legene anbefalte oss å ikke føde barnet. Hatt noen veldig tøffe dager og nå vil jeg bare bli gravid igjen.
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Å herregud,så fælt:(((. Håper dere blir FORT gravide igjen og at ALT er bra da! Uff,fikk helt vondt inni meg jeg nå(.
Sib 78_1 MA Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2009 Hei. Øsnker ingen det vi har gått gjennom...Håper også vi blir gravide igjen fort ellers vil jeg få det veldig tungt framover tror jeg:(
♥Axinija♥ Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Så grusomt å høre!!!! Nettopp kommet hjem fra sykehuset etter utskraping i uke 13 (kan vel ikke defineres som det da jeg hadde BO, men psykisk var det uke 13)... Grusomt, men ikke i nærheten av det du har måtte oppleve.... Føler med dere, og kan godt forstå at dere vil bli gravide så fort som mulig igjen...*krysser fingre for dere* Selv kommer nok vi og til å prøve så snart det lar seg gjøre...altså etter blødningene har gitt seg! Tvi, tvi for oss begge... Klem
Mamma_til_isabella Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Jeg mistet ikke så sent som deg.Men hadde en ma i uke 13 og ble gravid på første pp. Ønsker deg masse lykke til å håper at spiren sitter snart hos deg
SuperSizeMe Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Vart trist av å lese innlegget ditt, og kan ikkje forestille meg kor vondt du må ha det. Eg har mista fleire gongar, siste gang 12+0 og har blitt fort gravid igjen etterpå!! Håper du blir fort gravid igjen også, og at det går veien for deg neste gong!
Sib 78_1 MA Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. mars 2009 Åååå Axinija. Veldig trist det du har gått gjennom. Føler med deg. Vi må bare ta tiden til hjelp... det hjelper.. jeg har det mye bedre nå enn sist uke, men klarer ikke å glemme. Håper du også blir gravid fort. Krysser fingrene for oss begge:) Jeg blør fortsatt, 12 dager etter fødselen og utskapningen. Vi skal også prøve så fort som mulig, kanskje vente en mens får se om jeg klarer å vente. Har du barn fra før? klem
Sib 78_1 MA Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2009 Hei Charlotte m/prinsesse i magen. Gratulerer. Så deilig å høre at det er noen som har blitt gravide med en gang:) Det gir meg håp, selv om det ikke trenger å bety at det vi skje med meg.. Hvor langt er du på vei? Gratulerer så mye igjen
Sib 78_1 MA Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. mars 2009 Deilig å høre, gir meg håp:) Hvor langt har du kommet?
♥Axinija♥ Skrevet 16. mars 2009 #12 Skrevet 16. mars 2009 Tusen takk for det kjære deg.... Tiden leger den, bare man tillater seg å sørge underveis. Jeg gråter når jeg føler for det, og kommer sikkert til å få gråtetokter en liten stund fremover...men det gir seg etterhvert! Uansett; det du har gått i gjennom er sykt og umulig å forestille seg...man forventer ikke noe sånt! :/ Kan godt forstå at du blør enda med tanke på hvor langt du var kommet...det er nok ikke unormalt kan jeg tenke meg! Tror ikke jeg klarer vente en mens, selv om det kanskje hadde vært det beste....Det som skjer, det skjer....Vi skal kose oss med babylagingen, synes det er litt romantisk jeg! Jeg har en sønn som blir 6 i sommer, han begynner på skolen til høsten....det er spennende! Enn du? Barn?
Soleie m/3 gull :) Skrevet 16. mars 2009 #13 Skrevet 16. mars 2009 Hei, hei. Kjempe trist å høre hva du har måttet gå igjennom:( Ville bare si at jeg hadde en ma i uke 12. hadde utskraping 11 januar, og ble gravid med en gang etterpå. Fikk ikke mensen igjen en gang. Begynte i uke 10 i dag. Jeg har fått et annet inntrykk enn deg da. Hører hele tiden om at de fleste blir fort gravid igjen , har faktisk ikke hørt om så mange som ikke har blitt det:) Krysser fingrene for deg, håper det klaffer fort igjen:) Stooor klem:)
Mamma_til_isabella Skrevet 16. mars 2009 #14 Skrevet 16. mars 2009 Jeg er i min 20 uke nå. Jeg har heller ikke hørt om folk som ikke har blitt rimlig raskt gravid etterpå. Jeg sender deg masse*babystøv* og håper du blir raskt gravid igjen:)God klem fra meg Og du ta godt vare på deg selv nå.Det er viktig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå