Sib 78_1 MA Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Leser om alle som har mistet endten det er SA eller MA som ikke blir gravide igjen. Jeg måtte avslutte et svangerskap i uke 21 for snart 2 uker siden og venter bare på å få mensen tilbake for å prøve igjen. Vi fikk det til på 1pp forrige gang og håper selvfølgelig samme skal skje igjen. Men nå begynner jeg nesten å miste håpet...Virker som de fleste sliter med å bli gravide igjen..Hvor lenge har dere prøvd?
min tur snart? Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Hei. Jeg ble gravid igjen med en gang etter min SA,jeg fikk beskjed av legen om å vente med å prøve til jeg hadde hatt 2 vanlige mensstuasjoner,men jeg rakk bare en;-) Masse lykke til,selv prøver jeg i herdig med nr.2
Sib 78_1 MA Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Tusen takk for svar. Hvor lenge har du prøvd på nr 2? Lykke til til deg også.
min tur snart? Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Har prøvd 1 år,skal til legen neste uke,håper på å få litt hjelp da,jeg er 34 år,og vil jo ikke vente for lenge til nå,datra vår er jo 6 år også.
Sib 78_1 MA Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2009 1 år er lenge, håper du får hjelp. Du er heldig som har et barn. Jeg ventet mitt første:(
min tur snart? Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Ja jeg er veldig heldig! Det er ikke noe gøy å miste,jeg mistet selv i uke 17,og det var trist,men vi får prøve å tenke positivt,og krysse fingrene på at det veldig snart er vår tur:-)
vimsi78 Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Hei Jeg hadde en SA i september og har prøvd siden den gang. Jeg tok SAen veldig tungt og derfor fungerte trengte kroppen min noen måneder før jeg igjen fikk normal syklus. Nå håper jeg den snart sitter igjen (og da blir sittende). Jeg er snart 31 og har ingen barn fra før. Vi har veldig lyst på et lite nytt familiemedlem
Sib 78_1 MA Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2009 Hei vimsi78. trist å høre at dere ikke har blitt gravide igjen enda. Vi får krysse fingrene våre for at vi begge skal bli gravide snart. Klem
Carasnella Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 Jeg mistet i september (ble gravid etter 2 forsøk). Vi ventet noen måneder med å prøve igjen, siden jeg byttet jobb og litt sånn. Nå er vi inne i vår 4 pp, så nå håper jeg inderlig at jeg er gravid. Vi har et barn på 2,5 år fra før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå