Gå til innhold

Fremmedlegeme i nesen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min var i narkose for ca 14 dager siden, og nå nøs han kraftig og ut med snørret kom og en lys gul klump med str på en liten steinfri drue. Syntes det så ut som en rar busefant, så jeg undersøkte den og den var en blanding mellom svamp od stoff, og det eneste jeg kan tenke med at dette er er den svampaktige tingen en får med surstoff-slange i under narkosen. Eller har dere andre forslag.

Den så gammel og ut og nesten som om den holdt på å gå i oppløsning.

Sorry detaljene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan ha stappet noe oppi der selv i ettertid. Tror ikke det har noe med jsykehusbesøket å gjøre i det hele tatt, men du kan jp la dem undersøke den der. I tilfelle det er mere oppi nesa,.

Skrevet

Han har desverre ikke mulighet til å stappe noe opp i nesen. Så dette må være noen andre som har gjort. Men om det kommer fra narkosen er jeg jo ikke sikker på men noe fremmed er det ihvertfall. Gassbind eller noe i den duren kan det og ligne på.

Skrevet

Da tar du det med til sykehuset. Og sier hva du fant. Så får de kjøre et kamera oppi bihulene hans, sånn at det ikke ligger noe mer og råtner der oppe.

Skrevet

Ja, jeg tror jeg får ringe dem i morgen for dette var litt ekkelt da, og spesielt med tanke på at det kan ligge noe nner der, selv om jeg tror at det nok har kommet ut alt som var der. Det kan da ikke være stappet oppi så mye vel.

Skrevet

Hvor gammel er han da ? Siden han ikke klarer å stappe noe oppi selv. De er ganske små når de klarer det nemlig.

Skrevet

Han er 5 år, men alderen hans har ikke noe å si i dette tilfellet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...