kruta78 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Hører så mye snakk om dette og lurer på om jeg kan har fått det? Jeg har hatt vondt i korsryggen fra før jeg ble gravid. Nå har jeg fremdeles disse smertene, men i tillegg har jeg vondt på utsiden av hoftene(spesielt når jeg sover, reiser meg opp/setter meg ned og når jeg går i trappa), i tillegg har eg endel strålesmerter nedover leggen. Noen som har hatt ligninde smerter og kan gi noen tips om hvordan redusere smertene?
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 ja det høres veldig ut som bekkenløsning... i mine to tidligere svangerskap gikk jeg til fysio og trente og fikk behandling... jeg syntes egentlig ikke det hjalp noe særlig... denne gangen har jeg ikke vært til noe enda (er 24+1), bare tøyd musklene i rumpe, lår og legger... fikk tips av ei venninde som hadde vært hos noe annet pga bekkenet sitt... og dette hjelper meg veldig. for når jeg har vondt kjennes det nesten ut som en slags krampe.. og når jeg da tøyer så gir det seg faktisk fanske mye!
Minnie_Moon Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Hvordan tøyer du da? Gjør du noen faste øvelser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå