321 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Hører mange får fri med lønn fra jobben til å gå på forelesning noen enkeltdager i løpet av et semester. Høgskolen sier også at det er helt vanlig. Jeg derimot, må ta av feriedager eller bli trukket i lønn. Videreutdanningen er helt relevant og stor etterspursel, så synes det er litt rart at jeg ikke kan få det. Hvordan ordning har dere på deres arbeidsplass?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Er videreutdanningen din relevant til arbeidsplassen? Jeg jobber på lunge/kreftavdeling, og skal ta videreutdanning i barsel/barnepleie.. Men jeg får ikke lønnet permisjon..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 jeg går deltid på førskolelærer, og i klassen min har flesteparten gått ned i stillingsprosent for å kunne gå på skolen. et par av damene er så heldige at de har fått stipend av kommunen for å ta utdanning, men da har de måttet binde seg til x antall år i kommunen. Man har krav på to lesedager og eksamensdag med lønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå